بصیرت و موقعیت‌شناسی ملت ایران در 9 دی کشور را بیمه کرد
کد خبر: 3867766
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸

بصیرت و موقعیت‌شناسی ملت ایران در 9 دی کشور را بیمه کرد

گروه سیاست و اقتصاد ــ یک رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: بصیرت و موقعیت‌شناسی ملت ایران در 9 دی کشور را بیمه کرد اما دشمنی‌ها هنوز ادامه دارد و باید در مقابل توطئه‌ها آگاه باشیم.

بصیرت و موقعیت‌شناسی ملت ایران در 9 دی کشور را بیمه کردبه گزارش ایکنا از زنجان، سردارعلی اکبر فدایی از رزمندگان دوران دفاع مقدس دوشنبه، ۹ دی ماه در مراسم گرامیداشت ۹ دی در شهرستان ابهر، اظهار کرد: بصیرت مردم در یوم‌الله 9 دی از تمامیت انقلاب و ولایت دفاع کرد.

وی با بیان این‌که حماسه 9 دی ماه تجلی بصیرت و موقعیت‌شناسی مردم بود که ایام‌الله نام گرفت، تصریح کرد: نباید این روز را هیچ‌گاه فراموش کرد و هر ساله باید بر شکوه و عظمت آن افزوده شود.

سردار فدایی افزود: فتنه‌ ۸۸ فتنه‌ای بود که دشمن از مدت‌ها قبل برای آن سرمایه‌گذاری کرده بود که پس از اعلام نتایج انتخابات شروع شد و با حماسه عظیم و بصیرانه مردمی در نهم دی ماه خنثی شد.

وی ادامه داد: مردم آگاه ایران اسلامی با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب در 9 دی ماه نقشه‌های شوم دشمن را سرکوب کردند و چراغ فتنه‌ای که بیش از 10 الی 15سال برای آن برنامه‌ریزی کرده بودندف خاموش شد.

وی افزود: فتنه 88 با بصیرت و حضور مردم خاموش شد اما دشمنی‌ها علیه نظام مقدس اسلامی هنوز ادامه دارد و مهم این است که در حوادث گوناگون منویات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه اقدامات خود قرار دهیم که به خوبی و به سلامت بتوان از سختی‌ها عبور کرد.

این رزمنده دوران دفاع‌مقدس با تاکید بر این‌که با دشمنی‌های دشمنان، فتنه‌ها هنوز هم ادامه دارد، گفت: باید در مقابل فتنه‌ها جدی بود و بینش و آگاهی خود را افزایش داد.

فدایی با بیان این‌که برای به ثمر نشستن انقلاب، بهای سنگینی در کشور داده شده است، تاکید کرد: تقدیم ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز، بیان‌گر آن است که تعدادی از این شهدای گرانقدر نیز زیر ۱۳ سال بودند که تنها برخی از آن‌ها شناخته شده هستند.

وی با اشاره به الگوگیری جهانیان از انقلاب اسلامی و جوانان آن، بیان کرد: مردم دنیا از جوانان انقلابی ایران الگو می‌گیرند که نمونه بارز آن تشکیل حشدالشعبی در عراق است.

این رزمنده دوران دفاع‌مقدس با بیان این‌که ما اهداف بلندی برای انقلاب داریم، زیرا انقلاب ما مقدمه انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) است، افزود: نباید تصور کرد دشمن ما را آزاد و راحت می‌گذارد و برای مقابله با کشورمان ساکت می‌نشیند که اتفاقات اخیر عراق بیان‌گر این واقعیت است.

فدایی تصریح کرد: باید مواظب باشیم دشمن ما را به چیزهای واهی مشغول نکند، زیرا اگر غفلت کنیم انقلاب آسیب می‌بیند.

وی با تاکید بر این‌که تاریخ انقلاب را باید به جوانان منتقل کنیم، ادامه داد: مقام معظم رهبری چندین‌بار در دیدار با جوانان و نوجوانان به آن‌ها تاکید کردند، حداقل تاریخ سه سال اخیر کشور را بخوانند.

انتهای پیام
captcha