برنامه‌ریزی برای برگزاری کنگره ۳۰۰۰ شهید زنجان پس از ۳۰ سال
کد خبر: 3868148
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
در جلسه شورای اداری زنجان بررسی شد؛

برنامه‌ریزی برای برگزاری کنگره ۳۰۰۰ شهید زنجان پس از ۳۰ سال

گروه سیاست و اقتصاد ــ نخستین کنگره ۳۰۰۰ شهید استان زنجان، ۲ سال آینده پس از ۳۰ سال به ثمر خواهد نشست که استاندار زنجان به برگزاری این کنگره در شأن پایتخت شور و شعور حسینی تأکید کرد.

برنامه‌ریزی برای برگزاری کنگره 3000 شهید زنجان پس از 30 سالبه گزارش ایکنا از زنجان، فتح‌الله حقیقی، استاندار زنجان، شب گذشته، 10 دی‌ماه در جلسه شورای اداری اظهار کرد: بیشتر استان‌ها کنگره شهدا را برگزار کردند و جای این کنگره در پایتخت شور و شعور حسینی خالی بود.

وی تأکید کرد: کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید استان زنجان باید در شأن پایتخت شور و شعور حسینی برگزار شود که این موضوع اقدام عملی مدیران همراه با برنامه منسجم را می‌طلبد و مربوط به یک روز نیست.

استاندار زنجان با تأکید بر استفاده از تجربیات دیگر استان‌ها، بیان کرد: با توجه به شرایطی که دشمن برای‌ کشور ایجاد کرده، وظیفه ما است که در خصوص کنگره مذکور به گونه‌ای عمل کنیم که این برنامه باشکوه هرچه تمام در استان برگزار و سربلندی را برای مردمان این دیار به ارمغان بیاورد.

وی یادآور شد: بخش خصوصی نیز جایگاه ویژه‌ای در یکی از کمیته‌های بیست‌گانه کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید استان زنجان خواهد داشت و باید در این کنگره به جزئیات پرداخته شود و جلسات آن به طور منظم تشکیل شود.

سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان نیز در ادامه این جلسه، تصریح کرد: اولین کنگره 3000 شهید استان زنجان با برنامه‌ریزی‌های انجام شده دو سال آینده در زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دلاوری‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس به حدی است که نگارش ده‌ها کتاب نیز برای بیان این ارزش‌ها کافی نیست، ادامه داد: دوران دفاع مقدس یک جنگ جهانی در مقیاس کوچک بود که از بین بردن نظام اسلامی مهمترین هدف این جنگ بود.

سردار کرمی متأسفانه بعد از گذشت ۳۰ سال هنوز نتوانسته‌ایم نسبت به برگزاری کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید استان زنجان اقدام کنیم؛ این در حالی است که به واسطه جنگ فرهنگی که دشمان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به راه انداخته‌اند، برگزاری این کنگره بیش از پیش احساس می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه کنگره شهدای استان پس از برگزاری کنگره تعطیل نمی‌شود، افزود: در این دو سال آثار جمع‌آوری و در قالب‌های مختلف منتشر می‌شود که از همه مسئولان استانی درخواست داریم برای اجرای مطلوب این کنگره اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام
captcha