یادمان شهدای گمنام سلطانیه در انتظار اعتبار
کد خبر: 3868397
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸

یادمان شهدای گمنام سلطانیه در انتظار اعتبار

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه سلطانیه بر کمک به پروژه مصلای نماز جمعه و همچنین اختصاص اعتبار وعده داده شده به احداث یادمان شهدای گمنام تاکید کرد.

یادمان شهدای گمنام سلطانیه در انتظار اعتباربه گزارش ایکنا از زنجان، سید عمران حسینی‌نسب، امام جمعه سلطانیه، شب چهارشنبه، ۱۱ دی ماه در جلسه اقتصاد مقاومتی استان که به میزبانی شهرستان سلطانیه برگزار شد، با تاکید بر ضرورت ایستادگی کشور بر روی پای خود، عنوان کرد: فرهنگ دینی ما هر گونه وابستگی به بیگانگان و هر نوع سلطه آنان را نفی می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان از اوایل انقلاب با ما دشمنی داشتند، ادامه داد: دشمنانی که ملت ایران را تحریم کرده‌اند و در حال جنگ اقتصادی با ما هستند، به رونق اقتصاد ما کمک نمی‌کنند.

این مسئول با اشاره به حمایت ابر قدرت‌ها از صدام در جنگ، افزود: همانطور که به آلمان و فرانسه و انگلیس در دوران دفاع مقدس به خاطر حمایت از صدام نمی‌شد امید داشت در جنگ اقتصادی هم نباید منتظر این کشورها ماند.

امام‌جمعه سلطانیه با اشاره به نقش تاثیرگذار روستاها در اقتصاد کشور، خاطرنشان کرد: تبدیل شدن روستاها از تولیدکننده به مصرف‌کننده آفت اقتصاد کشور است.

این مسئول بر کمک به پروژه مصلای نماز جمعه و همچنین اختصاص اعتبار وعده داده شده به احداث یادمان شهدای گمنام تاکید کرد و افزود: این شهر پیشینه تاریخی دارد و در شأن این شهرستان نیست که از مصلی بی‌بهره باشد.

انتهای پیام
captcha