شهادت رزمنده دلاور زنجانی به همراه سردار سلیمانی
کد خبر: 3868813
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱

شهادت رزمنده دلاور زنجانی به همراه سردار سلیمانی

گروه سیاست و اقتصاد ــ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: شهید هادی طارمی، رزمنده دلاور ابهری در کنار شهید قاسم سلیمانی به شهادت رسید.

رزمنده دلاور زنجانی در کنار شهید قاسم سلیمانی به شهادت رسیدعلی کاظمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با اشاره به این‌که شهید پاسدار سرگرد هادی طارمی در روستای قمچ‌آباد ابهر دیده به جهان گشود، اظهار کرد: این شهید والامقام ساکن تهران بود.

وی با بیان این‌که طبق استعلامات شهید طارمی نیز همراه سردار سپهبد قاسم سلیمانی به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند، تصریح کرد: شهید هادی طارمی برادر شهید جواد طارمی است که  پیکر مطهر این شهید بزرگوار نیز در تهران مدفون است.

کاظمی با بیان اینکه پیکر مطهر شهید هادی طارمی در کنار برادر شهیدش در تهران به خاک سپرده خواهد شد، ادامه داد: خون این شهیدان قطعاً نقطه عطفی برای حرکت به نقطه‌های عظیم در تاریخ انقلاب خواهد بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تصریح کرد: مراسم گرامیداشت یاد و نام شهیدان قاسم سلیمانی و هادی طارمی و دیگر همرزمان عزیزشان همزمان با سایر استان‌ها در زنجان نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha