شهادت سردار سلیمانی ارمغان‌آور اتحاد برای انقلاب است
کد خبر: 3869409
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳

شهادت سردار سلیمانی ارمغان‌آور اتحاد برای انقلاب است

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرماندار سلطانیه گفت: شهادت سردار سلیمانی ارمغان‌آور اتحاد و شکوه بی‌کران برای انقلاب خواهد بود و عمق خباثت دشمن را به نمایش گذاشت.

شهادت سردار سلیمانی عمق خباثت دشمن را به نمایش گذاشتحسین رحمانی‌هزاررود، فرماندار سلطانیه در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها مالک اشتر ولایت، سپهبد اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران با وفایشان که در سطح شهرستان سلطانیه اظهار کرد: مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار حاج قاسم سلیمانی از ساعت 14 الی 16 روز یکشنبه ۱۵ دی ماه در محل مصلای نماز جمعه شهرستان سلطانیه با سخنرانی امام جمعه شهرستان برگزار شد.

وی شهادت سرافرازانه شهید حاج قاسم سلیمانی را ارمغان‌آور اتحاد و شکوه بی‌کران برای انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: با به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی و یاران با وفایشان، دشمنان نهایت خباثت و خصم خود را نسبت به ایران اسلامی نشان دادند.

این مسئول تأکید کرد: همه ما وظیفه داریم تا در قبال بزرگی و عظمت شهدایی چون سردار سلیمانی، نهایت اهتمام را به کار گرفته و مراسمی هرچه باشکوه‌تر و درخور در سطح شهرستان برگزار کنیم.

فرماندار سلطانیه تصریح کرد: پس از پیروزی ایران اسلامی در جنگ هشت ساله دفاع مقدس، دشمنان عناد بیشتری نسبت به این مرز و بوم پیدا کرده و در مقاطع مختلفی نسبت به براندازی برنامه‌های نظام اقدامی جدی به‌عمل آوده‌اند.

وی با تأکید بر این‌که دشمنی دشمنان علیه کشورمان هر روز عمیق‌تر می‌شود، افزود: به شهادت رساندن افراد شاخصی چون سردار شهید قاسم سلیمانی نمونه محرزی از این خباثت‌ها است.

 

 

انتهای پیام
captcha