کارگروه‌های اندیشه‌ورز برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب تشکیل شود
کد خبر: 3870823
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷

کارگروه‌های اندیشه‌ورز برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب تشکیل شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان به تشکیل کارگروه‌های اندیشه‌ورز برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب تأکید کرد و گفت: این بیانیه نقشه راه است که ریل‌گذاری‌ها باید بر اساس آن انجام شود.

کارگروه‌های اندیشه‌ورز برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب تشکیل شودبه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی 21 دی‌ماه در جلسه بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: امسال شرایط کشور دارای حساسیت‌های ویژه‌ای است که باید با همین رویکرد برنامه دهه فجر را متفاوت‌تر از سال‌های گذشته تنطیم کرد.

وی شاخص‌های بیانیه گام دوم انقلاب، شهادت سردار سلیمانی، انتخابات مجلس شورای اسلامی و تلاش‌های دشمن برای خدشه‌دار کردن چهره نظام را از جمله وجوه تمایز برنامه دهه فجر امسال با سال‌های گذشته دانست و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه و است و ریل‌گذاری باید بر اساس آن انجام شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان به تشکیل کارگروه اندیشه‌ورز برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب تأکید کرد و افزود: یک سال از صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی می‌گذرد و باید مردم، مسئولان و مخاطبان بیانیه گام دوم به میدان آمده و بگویند چه کرده‌اند.

این مسئول با اشاره اینکه حتی از دیدگاه تحلیگران غربی هم به شهادت رساندن سپهبد سلیمانی برای آمریکا برد و نقطه قوت محسوب نمی‌شود،تصریح کرد: امروز تفکر مقاومت در جای جای دنیا رسوخ یافته و آمریکا به شدت این موضوع هراس دارد.

خاتمی با تأکید بر پرهیز از رویکردهای جناحی در دهه فجر امسال بیان کرد: ضروری است برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی رنگ و بوی انقلابی گرفته و اقدامات کارگروه‌ها ارزیابی شده و یک هفته بعد از پایان مراسم ارائه شود.

حفظ وحدت به دنبال شهادت سردار سلیمانی

فتح‌الله حقیقی، استاندار زنجان نیز در این جلسه صداقت را از نخستین موضوعات مهم در دیپلماسی یک کشور خواند و گفت: حضور و پشتیبانی مردم ایران در صحنه‌های مختلف منجر به بیمه انقلاب اسلامی در طول این ۴۱ سال شده است.

وی تأکید کرد: همه باید تلاش کنیم تا وحدت و انسجام ایجاد شده در میان مردم که به‌دنبال شهادت سردار سلیمانی مضاعف شده حفظ شود؛ چراکه حضور مردم حافظ نظام بوده است. البته لازم به‌ذکر است که عدم سوءاستفاده از این فضا در انتخابات بسیار بااهمیت بوده، چراکه انتخابات به معنای افزایش دادن میزان مشارکت مردم است.

استاندار زنجان با بیان اینکه رسانه‌های غربی در وارونه جلوه دادن حقایق کار می‌کنند، یادآور شد: نمی‌توان ایران را با کشورهای پیشرفته مقایسه کرد؛ چراکه آن‌ها گرفتار گردنه‌های سخت و دشوار ما نبودند.

انتهای پیام
captcha