بیانیه گام دوم انقلاب؛ محور اصلی برنامه‌های دهه فجر ابهر
کد خبر: 3871918
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴

بیانیه گام دوم انقلاب؛ محور اصلی برنامه‌های دهه فجر ابهر

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرماندار ابهر گفت: با توجه به گذشت یک سال از اعلام بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری برنامه‌های دهه فجر امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است و باید این بیانیه در اقدامات نمود داشته باشد.

بیانیه گام‌دوم انقلاب در برنامه‌های دهه فجر ابهر نقش محوری داشته باشدوجیه‌الله نوروزی فرماندار ابهر در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با اشاره به در پیش رو بودن ایام‌الله دهه فجر و برگزاری جلسات هماهنگی این ایام، اظهار کرد: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید هم‌افزایی و تعامل لازم را در برگزاری باشکوه مراسم‌های دهه فجر داشته باشند.

وی با اشاره به این‌که ۴۱ سال است که به مناسبت پیروزی انقلاب برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود، ادامه داد: با بهره‌گیری از تجربیات گذشته باید نقاط ضعف رفع و نقاط قوت تقویت شود.

این مسئول از ایام الله دهه فجر به عنوان فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد و افزود: این ایام‌الله مبارک فرصت مناسبی برای ایجاد نشاط و امید در بین آحاد مختلف جامعه و افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

نوروزی با اشاره به اعلام بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام‌معظم رهبری، تصریح کرد: دهه فجر امسال با توجه به گذشت یک سال از اعلام بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است چرا که امسال باید عملکردهای صورت گرفته در این حوزه نیز بیان شود.

نوروزی با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با ایام‌الله دهه فجر، یادآور شد: باید حرمت این ایام در جشن‌هایی که به مناسبت پیروزی انقلاب برگزار می‌شود حتماً رعایت شود.

این مسئول با تأکید به نقش محوری مردم روستاها در کشور، افزود: جشن‌هایی باید با حضور مسئولان در روستاها برگزار شود همچنین ارائه خدمات رایگان مانند خدمات کشاورزی، دامپزشکی و پزشکی در روستاها نیز باید مدنظر قرار گیرد.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به محتوای برنامه‌ها و همسویی آن‌ها با بیانیه گام دوم انقلاب، تصریح کرد: مردم از برنامه‌ها بی‌محتوا و تکراری استقبال نمی‌کنند.

فرماندار ابهر با اشاره به این‌که برگزاری برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر نباید صرفاً برای رفع تکلیف باشد، افزود: از مشارکت مردم نیز باید در برنامه‌ها بهره گرفته شود.

وی با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی‌ پروژه‌های مختلف در شهرستان از جمله پروژه‌های گازرسانی و راه، بیان کرد: پروژه‌هایی که افتتاح خواهد شد باید کاملاً به اتمام رسیده باشد.

این مسئول با اشاره به فرصت‌طلبی برخی برای تبلیغات زودهنگام انتخابات، گفت: مسئولان باید توجه کنند که برنامه‌های این ایام نباید فرصتی برای کاندیداهای انتخاباتی برای سواستفاد و تبلیغات زودهنگام باشد.

فرماندار ابهر با تأکید بر این‌که همه دستگاه‌ها در برگزاری انتخابات چه از نظر تامین نیروی انسانی و امکانات خودرو موظف به همکاری هستند، تصریح کرد: همه مسئولان باید در جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سهیم باشند.

انتهای پیام
captcha