هلال‌احمر زنجان ۱۰ هزار بسته مواد غذایی به سیستان‌و‌بلوچستان ارسال کرد
کد خبر: 3871730
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱

هلال‌احمر زنجان ۱۰ هزار بسته مواد غذایی به سیستان‌و‌بلوچستان ارسال کرد

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل جمعیت هلال احمر زنجان با اشاره به آماده‌باش نیروهای امدادی گفت: ۱۰ هزار بسته مواد غذایی و کالاهای مورد نیاز از این استان به هموطنان سیل‌زده سیستان‌و‌بلوچستان ارسال شد.

هلال احمر زنجان 10 هزار بسته مواد غذایی به سیستان و بلوچستان ارسال کرد

شهرام میرزایی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: با توجه به بارندگی‌های اخیر و وقوع سیل در سیستان‌و‌بلوچستان نخستین محموله از مواد غذایی و اقلام مورد نیاز از استان زنجان به این هموطنان ارسال شد.

وی تأکید کرد: در حال حاضر همه نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان در آماده‌باش هستند تا در صورت نیاز به مناطق سیل‌زده کشور برای امدادرسانی و ارائه خدمات امدادی اعزام شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر زنجان گفت: در پی طغیان رودخانه‌های فصلی و زیرآب رفتن بسیاری از شهرستان‌های استان سیستان‌و‌بلوچستان، بسیاری از هموطنان ناچار به خروج از منازل مسکونی خود و زندگی در اردوگاه‌های اسکان اضطراری شده‌اند.

میرزایی بیان کرد: به‌منظور تأمین نیازهای مردم آسیب‌دیده از سیل، جمعیت هلال‌احمر استان سیستان‌و‌بلوچستان اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم نوع‌دوست کشورمان برای هموطنان خود در این مناطق کرده است.

وی تأکید کرد: هموطنان برای کمک به سیل‌زدگان سیستان‌و‌بلوچستان می‌توانند #۵۴*۱۱۲* را شماره‌گیری کرده یا از طریق شماره حساب ۵۲۶۳۶۳۶۳۵۳ نزد بانک ملت شعبه امام علی(ع) به نام کمک‌های خیرین اقدام کنند.

 

انتهای پیام
captcha