کمک بیش از ۹۴۶ میلیون ریالی زنجانی‌ها به سیل‌زدگان کشور
کد خبر: 3872936
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰

کمک بیش از ۹۴۶ میلیون ریالی زنجانی‌ها به سیل‌زدگان کشور

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: طی چند روز گذشته زنجانی‌های خیر و نوع‌دوست ۹۴۶ میلیون و ۷۶۹ هزار ریال کمک نقدی و غیرنقدی خود را به نفع سیل‌زدگان در جنوب و جنوب شرق کشور اهدا کردند.

کمک بیش از 946 میلیون ریالی زنجانی‌ها به سیل‌زدگان کشورشهرام میرزایی، رئیس جمعیت هلال‌احمر استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، افزود: جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی بشردوستانه عموم شهروندان فهیم این استان در چادرهای هلال احمر و شعب سراسر زنجان برای سیل‌زدگان جنوب و جنوب شرقی کشور آغاز شده است.

وی بیان کرد: کمک‌های غیرنقدی مردم نوع‌دوست این استان زنجان تاکنون شامل پتو، برنج، آب معدنی، کفش، روغن، ست‌های بهداشتی، نان، انواع کنسرو غذایی و حبوبات است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ارزش این کمک‌های غیر نقدی بر اساس برآورد انجام شده 758 میلیون و 680 هزار ریال است.
میرزایی، به میزان کمک‌های نقدی مردم خیر استان برای سیل‌زدگان نیز اشاره کرد و گفت: این رقم تاکنون بیش از 188 میلیون ریال، کمک‌های اهدایی در صندوق‌های  مستقر در چادرهای سیار جمع‌آوری کمک بوده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر در شهرستان‌های طارم، خدابنده، ابهر، ماهنشان، ایجرود، خرم‌دره هر کدام 2 چادر سیار برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح شهرها دایر است.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: علاوه بر این چادرها در شعب هلال احمر استان نیز کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی برای هموطنان سیل‌زده در جنوب، جنوب شرقی دریافت می‌شود.

میرزایی یادآور شد: در شهر زنجان نیز چهار چادر سیار در میادین و مراکز پرتردد شهر برای جمع آوری کمک‌های مردم نوع‌دوست دایر است.

وی تأکید کرد: مردم استان زنجان می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود شامل پتو، موکت، زیرانداز نو و غیرمستعمل، ست‌های بهداشتی و مواد غذایی با حداقل 6 ماه تاریخ اعتبار مصرف را به هموطنان سیل‌زده اهدا کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، از شهروندان این استان خواست، از ارائه هرگونه البسه کهنه و مستعمل، مواد فاسد شدنی خودداری کنند.

میرزایی خاطرنشان کرد: هموطنان نوع‌دوست استان زنجان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره حساب جاری 99999 در همه بانک‌ها و یا کارت بانک ملت به شماره 6104337999999996 و شماره شبای 920120000000000000099999IR بانک ملت واریز کنند.

وی تصریح کرد: علاوه بر این روش‌ها هموطنان خیر و نوعدوست استان زنجان می‌توانند از طریق کارت بانک رفاه کارگران به شماره 5894631850259730 و یا با کد دستوری تلفن همراه #112* اقدام به واریز کمک‌های نقدی خود به نفع سیل‌زدگان در مناطق جنوب و جنوب شرقی به‌ویژه سیستان و بلوچستان واریز کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: زنجانی‌ها می‌توانند به منظور اهدای کمک‌های نقدی خود برای جبران خسارات سیل‌زدگان از مسیرهای قانونی اعلام شده اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha