راهیابی ۳ تیم زنجانی به مرحله کشوری رویداد تولید محتوای دیجیتال
کد خبر: 3873926
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶

راهیابی ۳ تیم زنجانی به مرحله کشوری رویداد تولید محتوای دیجیتال

گروه فرهنگی ــ مرحله استانی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در زنجان برگزار شد و ۳ تیم به مرحله کشوری راه یافتند.

راهیابی 3 تیم زنجانی به مرحله کشوری رویداد تولید محتوای دیجیتالبه گزارش ایکنا از زنجان، اختتامیه بزرگترین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان زنجان، 4 بهمن‌ماه در زنجان برگزار شد و 3 تیم به مرحله کشوری راه یافتند. تیم‌های تخصصی حاضر در این رویداد در سه حوزه نرم افزار، بازی و انیمیشن حضور ‏داشتند.

تیم تولید نرم‌افزار با سرگروهی سیدمهدی شرفی، تیم انیمیشن با سرگروهی جعفر صیادی و تیم انیمیشن رویاپردازان زنجان با سرگروهی رباب ناطقی به عنوان تیم‌های برتر این رقابت‌ها اتخاب شدند.

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در این همایش با اشاره به نگرانی‌های مقام معظم رهبری در خصوص فضای مجازی، افزود: فضای مجازی از نظر بعد تأثیرگذاری و تاثیرپذیری دارای اهمیت بوده و باید در این فضا نیز در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرد.

وی یادآور شد: دشمن دارو، تجهیزات پزشکی و فضای کشور را تحریم می‌کند اما فضای مجازی را به دلیل تاثیرگذاری آن، تحریم نمی‌کند. اروپا بحث اینترنت داخلی را فعال کرده اما هنوز در ایران این موضوع محقق نشده است.

بیگدلی با اشاره به اینکه دنیا به سمت مدیریت فضای مجازی می‌رود تا دیگران در مسائل کشورهایشان دخالت نکنند، تأکید کرد: مدیریت فضای مجازی مهم بوده و شورای عالی فضای مجازی تشکیل شده است که باید اهداف آن محقق شود.

وی بر ضرورت مواجهه فعال و مبتکرانه در فضای مجازی در سطح ملی و جهانی تاکید کرد و گفت: فعالان فضای مجازی با رصد فعالیت‌ها پاسخگوی شبهات در این فضا باشند.

سیاه‌نمایی دشمن در فضای مجازی

ابوالفضل طهماسبی، جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان نیز در این همایش تصریح کرد: سیاه نمایی از توطئه‌های دشمنان بوده و می‌خواهد ایران از رفتن به قله‌های افتخار باز بماند؛ رویداد تولید محتوای دیجیتال جوانان را پای کار آورده تا بتوان از این فضا برای مقابله با توطئه‌های دشمنان استفاده کرد.

این مسئول با بیان اینکه انقلاب اسلامی ادامه راه عاشورا بوده و باید در مقابل هرگونه ظلمی ایستادگی کند، ادامه داد: دعوای حق و باطل تمام شدنی نیست و باید جوانان در جهاد کبیر دست به اقدام زده و کمک کار باشند.

طهماسبی با اشاره به اینکه دشمن تلاش دارد فعالیت‌های 40 ساله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را پایمال کند، گفت: این درحالی است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  700 پروژه عمرانی را از سال 92 تا کنون در استان انجام داده است و بسیج و سپاه در اجرای طرح‌ها به کمک دولت آمده و برنامه‌های خوبی اجرایی شده است.

انتهای پیام
captcha