ثبت‌نام حج تمتع در زنجان آغاز می‌شود
کد خبر: 3874513
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
از نیمه دوم بهمن‌ماه؛

ثبت‌نام حج تمتع در زنجان آغاز می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ مدیر حج و زیارت استان زنجان گفت: ثبت‌نام حج تمتع از نیمه دوم بهمن از سوی مدیران کاروان‌ها در زنجان آغاز می‌شود.

ثبت‌نام حج تمتع از نیمه دوم بهمن در زنجان آغاز می‌شودفرامرز بابایی، مدیر حج و زیارت استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود از نیمه دوم بهمن‌ماه تا اوایل اسفندماه ثبت‌نام حج تمتع توسط مدیران کاروان‌های زیارتی حج آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: تعدادی از مدیران گروه‌ها که سابقه اعزام به حج دارند، در حال آموزش و توجیه هستند و این افراد در دفاتر زیارتی حاضر خواهند شد تا از افرادی که موعد اعزام آن‌ها فرا رسیده، ثبت‌نام به عمل آورند.

مدیر حج و زیارت استان زنجان با اشاره به اینکه سال گذشته 1600 نفر از زنجان به سرزمین وحی اعزام شدند، ابراز کرد: تا کنون مشخص نشده که زائران از فرودگاه زنجان به عربستان اعزام شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه سفرهای عتبات عالیات به دلیل نا امن بودن منطقه متوقف شده است، تصریح کرد: تا زمانی که امنیت برقرار نباشد نمی‌توانیم اجازه اعزام بدهیم، هر زمان که اوضاع آرام شد حج و زیارت این آمادگی را دارد که اقدامات لازم را انجام دهد.

بابایی بیان کرد: افزون بر 2 ماه است که اعزام به عتبات عالیات نداریم و طبق مصوبه شورای امنیت در حال حاضر امکان خطر برای زائران وجود دارد و شرایط ایمنی برقرار نیست.

انتهای پیام
captcha