سهم ۸۴۸ میلیارد ریالی ابهری‌ها از پروژه‌های دهه فجر
کد خبر: 3874892
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱

سهم ۸۴۸ میلیارد ریالی ابهری‌ها از پروژه‌های دهه فجر

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرماندار ابهر گفت: هم‌زمان با دهه‌فجر ۹۲ پروژه عمرانی و طرح سرمایه‌گذاری بزرگ و کوچک در سطح شهرستان با اعتباری بالغ بر ۸۴۸ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

سهم ۸۴۸ میلیارد ریالی ابهری‌ها از پروژه‌های دهه فجروجیه‌الله نوروزی، فرماندار شهرستان ابهر در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با تبریک پیشاپیش چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی مردمی و برگرفته از اعتقادات ملت ایران به رهبری امام راحل و بر مبنای اصول دین مبین اسلام شکل گرفت.

این مسئول با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک واقعه مهم تمام معادلات سیاسی جهان را بر هم ریخت، ادامه داد: این انقلاب برای آزادی‌خواهان دنیا امید به ارمغان آورد.

وی با تأکید بر لزوم اهمیت برگزاری مراسم‌های گرامیداشت دهه فجر و زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا، ادامه داد: با توجه به این‌که انقلاب اسلامی ایران انقلابی مردمی است تمام برنامه‌های این ایام با محوریت مردم باید برگزار شود.

فرماندار ابهر با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ایام‌الله دهه‌فجر فرصت خوبی برای افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

این مسئول با بیان این‌که دهه‌فجر انقلاب اسلامی در سال‌جاری متفاوت‌تر از سال‌های پیش است، تصریح کرد: در دهه‌فجر امسال یک سال از تبیین بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری می‌گذرد که در این راستا باید اقدامات صورت گرفته توسط مردم و مسئولان بیان شود.

نوروزی با بیان این‌که یکی دیگر از وجوه تمایز دهه‌فجر امسال با سال‌های گذشته، شهادت سردار سلیمانی و هم‌رزمان‌شان است، یادآور شد: سردار سلیمانی با شهادت خود موجب وحدت در جبهه مقاومت شد.

فرماندار شهرستان ابهر با تاکید بر این‌که شهادت سردار سلیمانی به صورت خاص و مظلومانه بود، اظهار کرد: شهادت این سردار بزرگ اسلام سبب شد به دنیا ثابت شود که شهید سلیمانی بسیار انسان بزرگ و وارسته‌ای بود و با شهادت خود باعث شد مظلومیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بار دیگر به جهانیان ثابت شود.

نوروزی با بیان این‌که هم‌زمان با دهه‌فجر ۹۲ پروژه عمرانی و طرح سرمایه‌گذاری بزرگ و کوچک در سطح شهرستان با اعتباری بالغ بر ۸۴۸ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد، افزود: از این تعداد ۷۸ پروژه عمرانی و طرح سرمایه‌گذاری با اعتباری بالغ بر ۷۹۰ میلیارد ریال بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار شهرستان ابهر با بیان این‌که تعداد ۱۴ پروژه عمرانی مربوط به دهیاری‌ها نیز با اعتباراتی بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال کلنگ‌زنی و شروع خواهد شد، ادامه داد: دو استخر سرپوشیده نیز در شهرستان با حضور مسئولان کشوری افتتاح خواهد شد.

نوروزی از افتتاح پروژه گازرسانی به ۵ روستا و پنج واحد تولیدی نیز خبر داد و افزود: گازرسانی به ۱۱ روستای دیگر شهرستان نیز در حال مطالعه است‌.

انتهای پیام
captcha