چشم‌اندازهای آینده انقلاب در برنامه‌های دهه فجر تبیین شود
کد خبر: 3874574
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸

چشم‌اندازهای آینده انقلاب در برنامه‌های دهه فجر تبیین شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرماندار خرم‌دره گفت: چشم‌اندازهای آینده انقلاب در برنامه‌های دهه فجر باید برای مردم تببین شود زیرا سبب کاشته شدن بذر امید و خودباوری در جامعه می‌شود.

چشم‌اندازهای آینده انقلاب در برنامه‌های دهه فجر تبیین شودبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت محمدی، فرماندار خرم‌دره، ظهر امروز، ۷ بهمن‌ماه در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه فجر شهرستان خرم‌دره با اشاره به دوران پیروزی انقلاب اسلامی در کشورمان، گفت: ایمان و توکل به خدا و رهبری حضرت امام خمینی(ره) و حضور گسترده مردم در صحنه از مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان این‌که نظام جمهوری اسلامی در سال‌های پس از پیروزی انقلاب دستاوردهای ارزشمند بسیاری داشته است، تصریح کرد: باید در دهه فجر به بیان خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخته شود.

فرماندار خرمدره با تأکید بر این‌که انتقال پیام انقلاب به جهانیان به‌ویژه نسل جدید از ضرورت‌هاست، ادامه داد: بیان دستاوردهای انقلاب سبب کاشته شدن بذر امید و خودباوری در جامعه می‌شود.

وی با تأکید بر این‌که برنامه‌های دهه فجر باید مردمی برگزار شود، بیان کرد: این برنامه‌ها باید متنوع بوده و از اقدامات تکراری پرهیز شود.

محمدی با بیان این مطلب که چشم‌اندازهای آینده انقلاب در برنامه‌های دهه فجر برای مردم باید تبیبن شود، گفت: آینده‌ای درخشان در انتظار ملت ایران است که مقام معظم رهبری نیز نوید این آینده روشن را به مردم داده‌اند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات، یادآور شد: اجازه استفاده ابزاری از برنامه‌های دهه فجر به کاندیداهای احتمالی برای سوء استفاده و تبلیغات زودرس داده نخواهد شد.

انتهای پیام
captcha