تبیین ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه(س) به‌منظور گسترش فرهنگ اسلامی
کد خبر: 3874902
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱

تبیین ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه(س) به‌منظور گسترش فرهنگ اسلامی

گروه معارف ــ مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر زنجان با تأکید بر معرفی ابعاد وجودی حضرت فاطمه(س) و سیره عملی و زندگانی ایشان، گفت: این مهم موجب گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و حجاب و عفاف در جامعه می‌شود.

لزوم تبیین ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه(س) برای گسترش فرهنگ اسلامیبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام جواد نصیری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان، ظهر امروز سه‌شنبه، ۸ بهمن‌ماه در کارگاه آموزشی تببین اندیشه فاطمه زهرا(س) که به‌مناسبت شهادت این بانوی گرانقدر اسلام برگزار شد، گفت: حضرت زهرا(س) به لحاظ زندگی مادی چون دیگران بشری است، اما از جنبه معنوی به حدی والاست که شناخت همه ابعاد شخصیتی آن حضرت دشوار و دستیابی به همه جوانب آن مشکل است.

وی تأکید کرد: مقامی که این بانوی گرانقدر اسلام در اثر بندگی خدا، شناخت و معرفت حضرت حق به دست آورد مرتبه‌ای بسیار بزرگ و فضایل ایشان بی‌شمار است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر زنجان گفت: حضرت زهرا(س) بزرگترین و برترین الگو برای همه مسلمانان به‌ویژه زنان و دختران دنیاست؛ چرا که الگوپذیری از ایشان ضامن موفقیت در دنیا و آخرت است.

حجت‌الاسلام نصیری اظهار کرد: حضرت فاطمه(س) اسوه انسانیت، فضلیت و تقوای الهی بوده و انتخاب مسیر نورانی آن حضرت ارتقای بینش دینی در انسان‌ها را موجب می‌شود.

وی تأکید کرد: این بانوی بزرگ اسلام نزد خداوند، مقام والایی داشته و هدیه گرانقدری برای پیامبر اکرم‌‌(ص) و همه مسلمانان در جهان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر زنجان با تأکید بر معرفی ابعاد وجود حضرت فاطمه‌(س) و سیره عملی و زندگانی ایشان، گفت: این مهم موجب گسترش فرهنگ اصیل اسلامی، حجاب و عفاف در جامعه می‌شود.

انتهای پیام
captcha