فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فجر در زنجان اکران می‌شود
کد خبر: 3875117
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴

فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فجر در زنجان اکران می‌شود

گروه فرهنگی ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از پرواز سیمرغ جشنواره بین‌المللی فجر بر فراز زنجان خبر داد و گفت: تعدادی از فیلم‌های این جشنواره در زنجان اکران می‌شود.

فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فجر در زنجان اکران می‌شودفاطمه کرباسی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: همزمان با سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر شاهد پرواز سیمرغ این جشنواره در پنجمین سال در آسمان زنجان خواهیم بود.

وی با اشاره به برگزاری جشن‌های در ایام‌الله دهه فجر ابراز کرد: طبق توافق تعدادی از فیلم‌های جشنواره فجر در دو سینمای بهمن و روشا به اکران درمی‌آید که بهای بلیت و زمان اکران فیلم‌ها متعاقبا اعلام می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان همچنین از برنامه نخستین جشنواره گریم، چهره‌پردازی، طراحی لباس و نقاشی کودک و نوجوان در بخش‌های مسابقه گریم و چهره‌پردازی، طراحی لباس، عکاسی (به صورت آزاد) و نقاشی در دو بخش نقاشی و تصویرگری زنده خبر داد.

این مسئول افزود: این جشنواره همراه با جشنواره یاشماق با دبیری مریم علی‌گو ۹ تا ۱۲ اسفند ماه در محل کارخانه کبریت زنجان برگزار خواهد شد.

کرباسی خاطرنشان کرد: در این جشنواره در کنار مسابقه گریم و لباس(صحنه) همایش‌های تخصصی گریم و چهره‌پردازی، معرفی جاذبه‌های گردشگری استان زنجان، نمایشگاه تخصصی حوزه کودک و نوجوان برای مدعوین شرکت‌کننده از استان زنجان و سایر استان‌های منطقه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha