یاور انقلاب بودن، شهید سلیمانی شدن می‌خواهد
کد خبر: 3876585
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵

یاور انقلاب بودن، شهید سلیمانی شدن می‌خواهد

گروه سیاست و اقتصاد ــ قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی، شهید سلیمانی را الگوی تمام عیار انقلابی بودن دانست و گفت:  برای یاور صدیق انقلاب بودن، هرکدام از ما باید یک حاج قاسم باشیم.

یاور انقلاب بودن، شهید سلیمانی شدن می‌خواهدبه گزارش ایکنا از زنجان، اسماعیل بحری‌زاده، قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی، سه‌شنبه، 15 بهمن‌ماه در همایش یاوران انقلاب با گرامی‌داشت دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر نقطه عطفی در تاریخ است که توانست معادلات جهانی را تغییر دهد و آغازگر عظمت و اقتدار ملت ایران باشد.

وی اندیشه‌های جاوید امام راحل و رهبر معظم انقلاب، وحدت و اتحاد ملت و ایمان به خداوند بزرگ را سه ضلع مثلث پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: اکنون اتحاد، عمل مخلصانه و اقدامات جهادی ضامن بقای انقلاب است.

قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی یادآور شد: دشمنان نظام در طول ۴۱ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی، فشارهای زیادی از جمله جنگ تحمیلی، انواع تحریم‌های ظالمانه، جنگ ناجوانمردانه نرم رسانه‌ای، جنگ‌های نیمه‌سخت و انواع ترورهای ناجوانمردانه همچون ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی را بر ما تحمیل کرده‌اند.

وی شهید سردار قاسم سلیمانی را الگوی یاوران انقلاب خواند و گفت: اخلاص، شجاعت، شهامت، عبادت و بندگی‌ حاج قاسم سلیمانی او را به یک مصداق عینی از زاهدان شب و شیران روز تبدیل کرده بود و شهادت او نقطه عطفی در جبهه مقاومت به‌شمار می‌رود.

بحری‌زاده افزود: ولایتمداری، شهادت‌طلبی و حتی ابعاد شهادت سردار سلیمانی، حادثه به ظاهر دردناک ولی درخشان و نورانی در تاریخ انقلاب است و برای یاور صدیق انقلاب بودن، هرکدام از ما باید یک حاج قاسم باشیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: این سازمان، ماموریت اصلی خود را در نقش‌آفرینی اجتماعی آینده‌سازان جامعه می‌داند و مرام و مکتب شهید قاسم سلیمانی که تربیت‌یافته مکتب اسلام است به عنوان نماد و سرکوحه کار یاوران انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با توطئه‌های خود سعی در ایجاد انحراف در مسیر اصلی انقلاب دارند، تصریح کرد: امروز در این اجتماع باشکوه پیشتازان سازمان دانش‌آموزی استان زنجان همنوا با بیش از ۵۰۰ هزار نفر از اعضا در سراسر کشور و به نمایندگی از تمام دانش‌آموزان، بار دیگر با آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی، تجدید میثاق و پیمان می‌بندیم.

قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی ادامه داد: برای تحقق گام دوم انقلاب این مسیر نورانی را با اقتداری بیش از پیش، عزمی راسخ و گام‌هایی استوار ادامه خواهیم داد تا با ساختن آینده‌ای پرامید و درخشان برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در تحقق تمدن نوین اسلامی به رهبری مقام عظمای ولایت، پرچم انقلاب را در آینده‌ای نزدیک به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان(عج) تحویل دهیم.

وی به افتخارات ایران در عرصه‌های تولید علم، قدرت نظامی، فناوری موشکی، قدرت نرم، صنعت، فناوری‌های هسته‌ای و نانو و علوم زیستی اشاره و اظهار کرد: زنجان نیز پایتخت شور و شعور حسینی، دیار غواصان دریادل، شهر کریمان، مهد علم، فرهنگ و هنر و دیار عالمان، فقیهان، بزرگان و مشاهیر علمی، فرهنگی، ادبی و هنری بوده و شهر میزبانان مهربان است.

انتهای پیام
captcha