راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از پایبندی به آرمان‌های انقلاب دارد
کد خبر: 3877134
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵

راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از پایبندی به آرمان‌های انقلاب دارد

گروه سیاست و اقتصاد _ امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه امروز چشم سرزمین‌های فلسطین، یمن، بحرین و همه ملت‌های آزادی‌خواه به ایران دوخته شده است، گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان‌دهنده پایبندی به آرمان‌های انقلاب و مخابره‌کننده بیداری اسلامی به دنیا است‌.

راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از پایبندی به آرمان‌های انقلاب داردبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر ابهر اظهار کرد: شرایط داخلی و خارجی اهمیت گرامی‌داشت ۲۲ بهمن امسال را بیش از گذشته کرده و راهپیمایی این روز نمایش پویایی و بالندگی انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه اگر تا دیروز حضور ملت ما براى دلگرمى ملت فلسطین و لبنان بود، امروز چشم ملت‏‌هاى یمن، عراق، سوریه، مصر، لیبى، تونس و بحرین به ما دوخته شده است، افزود: ۲۲ بهمن براى آن‏ها بزرگ‏ترین سرمایه معنوى است و بیداری اسلامی را به تمام دنیا مخابره می‌کند.

خطیب نماز جمعه شهر ابهر یادآور شد: ما هر سال در چنین مناسبت‏‌هایى شاهد خط و نشان کشیدن‏‌هاى دشمنان اسلام و کشورهاى غربى هستیم، در شرایط فعلى باتوجه به توطئه‏‌هاى متعدد دشمنان انقلاب اسلامى، نیاز به وحدت ملى و حرکت در مسیر انسجام و یکپارچگى بیشتر از گذشته احساس مى‌‏شود.

وی تاکید کرد: در راستاى حفظ منافع ملى باید دیدگاه‌‏هاى جناحى و گروهى کنار گذاشته شود، چرا که ۲۲ بهمن یک روز ملى و جشن ملى است و آحاد ملت باید وحدتى را که در آستانه پیروزى انقلاب اسلامى داشتند به منصه ظهور بگذارند.
رحیمی شرکت در راهپیمایی۲۲ بهمن را نشان از پایبندی به اصول و آرمان‌های انقلاب دانست و افزود: ملت ما با گذشت 41سال از پیروزى انقلاب اسلامى بدون ترس و توجه به توطئه‏‌هاى دشمنان خارجى نشان مى‌‏دهند که از آرمان‏‌هاى انقلاب و اسلام کوتاه نخواهند آمد.

وی به سالگرد صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر عزیز و فرزانه اشاره و تصریح کرد: امروز در حالی اولین «دهه‌ی فجرِ دهه‌ی پنجم انقلاب» را جشن می‌گیریم که بحمدالله نقشه راه بیانیه گام دوم، پیش روی ماست و رهبر فاطمی ما، آرمان بزرگ انقلاب را «ایجاد تمدّن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی» با طی سه مرحله‌ «خودسازی»، «جامعه‌پردازی» و «تمدن‌سازی» ترسیم کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha