گلبانگ الله‌اکبر از مساجد و امامزادگان زنجان طنین‌انداز می‌شود
کد خبر: 3877511
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸

گلبانگ الله‌اکبر از مساجد و امامزادگان زنجان طنین‌انداز می‌شود

معاون فرهنگی اوقاف زنجان گفت: گلبانگ الله‌اکبر در مساجد و امامزادگان زنجان در شب ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور طنین‌انداز می‌شود.

گلبانگ الله‌اکبر از مساجد و امامزادگان زنجان طنین‌انداز می‌شودحجت‌الاسلام سیدموسی موسوی، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: از ابتدای دهه فجر امسال یعنی 12 بهمن جشن‌های متمرکزی در کل استان در حال برگزاری است، اوقاف و امور خیریه استان زنجان نیز طی این ایام برنامه‌های متعددی را در حال اجرا دارد.

وی ابراز کرد: بیش از یک هزار و 500 مسجد و بیش از 130 بقعه متبرکه در استان وجود دارد که هر یک از آن‌ها به فراخور موقعیت مکانی که دارند جشن‌های انقلاب را برگزار می‌کنند و دستاوردهای وقف را نیز تبیین می‌کنند.

این مقام مسئول از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، دستاوردهای وقف دایر و خیمه‌های معرفت در برخی بقاع متبرکه خبر داد و گفت: این نمایشگاه‌ها با هدف تببین موفقیت‌های نظام، امیدبخشی و بصیرت‌افزایی بین مردم تدارک دیده شده است.

معاون فرهنگی اوقاف زنجان یادآور شد: ندای الله‌اکبر در شب 22 بهمن رأس ساعت 21 همزمان و هم‌صدا با ملت سرافراز و آزاده ایران اسلامی طنین‌انداز می‌شود تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و امام راحل، با مقام معظم رهبری تجدید بیعت کرده و ندای وحدت و همدلی خود را به گوش جهانیان برسانیم.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در حال حاضر در مقطع حساسی قرار دارد، از تمامی اقشار مردم شریف، متدیّن و زمان‌شناس و همیشه سرافراز استان زنجان دعوت کرد تا رأس ساعت 21، روز دوشنبه 21 بهمن‌ماه با ندای ملکوتی تکبیر فاطمی این سنت حسنه و ماندگار را زنده نگه دارند.

موسوی گفت: انقلاب مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب عاشورای حسینی بود که در آن عده‌ای قلیل، با اعتقادی وسیع و راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم قدرتمندان را خیره ساختند.

انتهای پیام
captcha