استفاده ابزاری از زن جاهلیت مدرن است
کد خبر: 3878921
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵

استفاده ابزاری از زن جاهلیت مدرن است

امام جمعه سلطانیه گفت: استفاده ابزاری غرب از زن و همچنین خودنمایی برخی زنان و دختران جاهلیت مدرن محسوب می‌شود.

استفاده ابزاری از زن جاهلیت مدرن استحجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب، امام‌ جمعه سلطانیه، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و مقایسه فضائل زنانی که اسم آنان در قرآن آمده با حضرت زهرا(س)، افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) مظهر تجلی خوبی‌ها و فضائل همه زنان قرآنی است و همه تقدسات و امتیازات آن زنان در حضرت زهرا(س) جمع بود.

وی به ارزش و مقام مادری و همسری اشاره کرد و افزود: روز ولادت حضرت زهرا(س) برای این خاطر روز مادر و روز زن نام‌گذاری شده است که ما جایگاه زن مسلمان را درست تشخیص دهیم و متوجه باشیم که زن خانه بودن و مادر خانه بودن خیلی با ارزش است.

این مسئول با تأکید بر ضرورت الگوگیری از بانوی دو عالم برای دستیابی به خیر دنیا و آخرت، اضافه کرد: فاطمه زهرا (س) با آن همه مقام و عظمتش همسر و مادر خانه و یک خانه‌دار بود.

امام جمعه سلطانیه به مقایسه نگاه اسلام و غرب به زن پرداخت و با بیان این‌که نگاه اسلام به زن عزت‌ و کرامت‌ بخشیده و پوشش زن، حجاب زن و خانه‌داری زن در راستای حفظ کرامت زن است، گفت: استفاده ابزاری غرب از زن و همچنین خودنمایی برخی زنان و دختران که بعضا بر اثر بی‌تفاوتی و بی غیرتی پدران و همسران است، جاهلیت مدرن است.

وی به یکی از نشانه‌های برخی زنان آخرالزمان اشاره کرد و با بیان اینکه حضرت پیامبر اعظم(ص) در روایتی آنها را «نِسَاءٌ كَاسِيَاتٌ عَارِيَاتٌ» یعنی زنان پوشیده برهنه معرفی می‌کند، گفت: زنان پوشیده اما برهنه همان زنانی هستند که در برابر نامحرمان خودنمایی می‌کنند و این زنان مخلدین در جهنم هستند.

انتهای پیام
captcha