پیچیدن «شمیم مهربانی» در خانه محرومان زنجان
کد خبر: 3879056
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱

پیچیدن «شمیم مهربانی» در خانه محرومان زنجان

مدیرعامل خیریه شمیم نرگس زنجان گفت: در قالب طرح «شمیم مهربانی»، ۱۰۰ خانواده محروم در زنجان شناسایی شده که با استفاده از ظرفیت جوانان از آن‌ها دلجویی می‌شود.

پیچیدن «شمیم مهربانی» در خانه محرومان زنجانحجت‌الاسلام علی‌اصغر ولایتی، مدیرعامل خیریه شمیم نرگس زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: طرح «شمیم مهربانی» خیریه «شمیم نرگس» به تازگی رونمایی شده و دیدارهای چهره‌ به چهره و دلجویی از جامعه هدف را در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه هدف از این برنامه شناسایی و تکریم مادران و پدران بدون اولاد است، ابراز کرد: باید به شرایط سخت روحی و عاطفی این افراد توجه شود و بر همین اساس از جوانان برای دیدار ماهانه با این عزیزان ثبت نام به عمل می‌آید.

مدیرعامل خیریه شمیم نرگس زنجان عزت و عاقبت بخیری را از مبانی فرهنگ اسلام ناب خواند و گفت: در اسلام بارها بر تکریم، احترام و کمک به سالخوردگان و همنوعان سفارش شده و در رایات نیز می‌خوانیم که پیامبر(ص) و امامان معصوم(ع) نیز از احوال محرومان با خبر بودند و از آن‌ها دلجویی می‌کردند.

این مسئول یادآور شد: همه برنامه‌های این خیریه بر اساس مبانی و اصول اسلامی و انسانی طراحی شده که همه قشرهای جامعه را در برمی‌گیرد و حمایت‌های مادی و معنوی را محور کار خود قرار داده است تا نیازهای روحی و عاطفی جامعه هدف را تامین کنیم.

ولایتی خدمت خالصانه را وظیفه مسئولان و توانگران دانست و افزود: در حال شناسایی مادران و پدرانی هستیم که فرزندی ندارند یا فرزندان خود را از دست داده‌اند تا دست‌کم در غم و شادی‌ها کنارشان باشیم و گوشه‌ای از جای خالی فرزند را جبران کنیم.

وی با اشاره به اینکه خدمت به مادران و پدرانی که تنها هستند و گاها کسی سراغشان را نمی‌گیرد، موجب رحمت الهی می‌شود، گفت: در عید نوروز برنامه مسافرت لغو و طرح شمیم مهربانی با کمک جوانان به عنوان فرزندان آن عزیزان استفاده خواهد شد.

مدیرعامل خیریه شمیم نرگس زنجان تصریح کرد: طرح شمیم مهربانی از طرح‌های ادامه‌دار خواهد بود و در فاز اول طرح 100خانواده شناسایی و با هدایایی با آنها دیدار خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha