مسجد داودقلی زنجان؛ گرمابخش خانه‌های نیازمندان در شب یلدا
کد خبر: 3865578
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱

مسجد داودقلی زنجان؛ گرمابخش خانه‌های نیازمندان در شب یلدا

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل مرکز خیریه شمیم نرگس از تقدیم ۱۰۰ بسته غذایی به نیازمندان ویژه شب یلدا در مسجد داودقلی خبر داد.

مسجد داودقلی زنجان؛ گرمابخش خانه‌های نیازمندان در شب یلدابه گزارش ایکنا از زنجان، مسجد داودقلی همچون سال‌های گذشته با همتی بالا در اقدامی خیرخواهانه و مهربانانه برای نیازمندان و فقرای آبرومند زنجان، با حفظ کرامت انسانی آن‌ها در شب یلدا سبد غذایی و تنقلات آماده و تقدیم کرده است.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر ولایتی، مدیرعامل مرکز خیریه شمیم نرگس در مورد این طرح اظهار کرد: شب یلدا، شب خاطره‌انگیز ما ایرانی‌هاست و ما به ایرانی بودنمان افتخار می‌کنیم و سعی داریم با تلاش مضاعف در این شب تاریخی و فرهنگی، مهربانی و شادی‌هایمان را با همه نیازمندان شریف تقسیم کنیم تا همه در کنارخانواده خود شاد و سربلند باشند.

وی با اشاره به اینکه شرایط حاکم بر جامعه مسئولیت توانگران را دوچندان می‌کند، ابراز کرد: ما از تمامی مساجد می‌خواهیم در این پویش مهربانی ما را همراهی کنند تا خانه‌ها در شب سرد یلدا، گرم و روشن شوند.

ولایتی بر خدمت‌گزاری به مردم به‌ویژه نیازمندان با روحیه جهادی و انقلابی و به دور از اعمال سلیقه تأکید کرد و افزود: باید با اولویت و جدیت به وضع معیشتی و اقتصادی مردم و طبقات ضعیف رسیدگی کرد.

وی بیان کرد: امام خمینی(ره) فرمودند: من تار موی کوخ‌نشینان و محرومان را با تمام دنیای کاخ‌نشینان مرفه عوض نمی‌کنم و ماهم به فرموده معمار کبیر انقلاب و دین مبین اسلام و براساس فرهنگ والای نوع‌دوستی و دستگیری ایرانیان وظیفه داریم در هر سطحی که هستیم به وضع مردم به‌خصوص محرومان رسیدگی کنیم. بر همین اساس حدود 100 بسته متنوع موادغذایی حاوی میوه، حبوبات و تنقلات توسط مسجد داودقلی تهیه و برای شب یلدا به نیازمندان اهدا شد.

انتهای پیام
captcha