موزه شهدای زنجان به ثبت می‌رسد
کد خبر: 3879166
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹

موزه شهدای زنجان به ثبت می‌رسد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان با تأکید بر لزوم گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: موزه شهدای زنجان به ثبت می‌رسد.

موزه شهدای زنجان به ثبت می‌رسدامیر ارجمند، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و بنیاد شهید استان زنجان در راستای بهره‌مندی از ظرفیت‌های متقابل طرفین قرارداد همکاری امضا کردند.

وی با بیان این‌که بر اساس این تفاهمنامه اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان با درخواست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، موزه شهدای زنجان به ثبت می‌رسد، ادامه داد: مکان رویدادها با معرفی این بنیاد توسط اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان ثبت می‌شود.

ارجمند یادآور شد: آموزش استانداردهای مدیریت موزه، آموزش موزه‌داری، آموزش مرمت و نگهداری البسه و اشیا ارزشمند شهدا، ارائه مشاوره فنی تعمیر و نگهداری موزه شهدا و هماهنگی برای انجام امور تبلیغاتی و معرفی این موزه از جمله مفاد مطروحه در این تفاهم‌نامه بود.

این مسئول تأکید کرد: پاسداری از دستاوردهای شهدا و خون آن‌ها وظیفه تک تک ما در هر سمت و مقامی است؛ چراکه امنیت و آرامش خود را مدیون شهدا هستیم و باید میراث‌دار فرهنگ ایثار و شهادت باشیم.

انتهای پیام
captcha