بیانات مقام معظم رهبری؛ بهترین راهنما برای انتخاب فرد اصلح
کد خبر: 3879168
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷

بیانات مقام معظم رهبری؛ بهترین راهنما برای انتخاب فرد اصلح

فرماندار خرم‌دره به مشارکت حداکثری در انتخابات تأکید کرد و گفت: بیانات مقام معظم رهبری بهترین راهنما برای انتخاب فرد اصلح برای راهیابی به مجلس شورای اسلامی است.

بیانات مقام معظم رهبری بهتربن راهنما برای انتخاب فرد اصلححجت محمدی، فرماندار خرم‌دره در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با اشاره به اهمیت انتخابات و حضور حداکثری مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات دوم اسفند در شهرستان فراهم است و از مردم شریف و ولایت‌مدار شهرستان خرم‌دره درخواست می‌شود مانند سال‌های گذشته در انتخابات دوم اسفند پای صندوق‌های رأی حضور حداکثری داشته باشند.

وی در ادامه به انتشار اخبار کذب و به دور از واقعیات برخی فضاهای مجازی برای القای ناامیدی در جامعه اشاره کرد و گفت: دشمنان داخلی و خارجی هم‌قسم شده‌اند خدمات صورت گرفته دولت و نظام اسلامی را برای مردم کمرنگ جلوه دهند و از این طریق موجبات نارضایتی مردم را نسبت به مسئولان نظام دوچندان کنند.

فرماندار خرم‌دره با تأکید بر این‌که حضور پرشور در انتخابات بار دیگر کشور را بیمه خواهد کرد، افزود: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، تأیید دوباره انقلاب و مشت محکم بر دهان یاوه‌گویان است.

این مسئول با تأکید بر این‌که مردم باید با مطالعه و دقت فرد اصلح را برای راهیابی به بهارستان انتخاب کنند، ادامه داد: بیانات مقام معظم رهبری که همواره چراغ راه ملت ایران است بهترین راهکار برای شناخت فرد اصلح است.

محمدی با تأکید بر این‌که تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات باشکوه در شهرستان اندیشیده شده است، ادامه‌ داد: در حوزه فرعی شهرستان خرم‌دره ۴۹ شعبه برای رأی‌گیری تعیین شده که سه شعبه، سیار است.

فرماندار خرم‌دره با اشاره به این‌که انتخابات در این شهرستان به‌صورت نیمه‌ الکترونیکی است، بیان کرد: محل‌هایی برای تبلیغات کاندیداها در شهر مشخص شده و به طرفداران کاندیداها تأکید شده است که در همین محل‌ها تبلیغات خود را انجام داده و از تبلیغ بر در و دیوار شهر بپرهیزند.

این مسئول گفت: تبلیعات انتخابات از روز پنجشنبه آغاز و تا ۲۴ ساعت قبل از شروع رأی‌گیری ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایکنا، ۳۰ کاندید در حوزه انتخابیه ابهر، خرم‌دره و سلطانیه برای تکیه بر صندلی بهارستان با هم به رقابت خواهند پرداخت که طی روزهای اخیر یکی از آن‌ها انصراف قطعی خود را اعلام کرده است.

انتهای پیام
captcha