بیش از ۳۸ هزار نفر در زنجان رأی اولی هستند
کد خبر: 3879977
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵

بیش از ۳۸ هزار نفر در زنجان رأی اولی هستند

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به اینکه بیش از ۸۰۲ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند، گفت: از این تعداد ۳۸ هزار و ۲۱۱ نفر را رای‌اولی‌ها تشکیل می‌دهند.

802 هزار زنجانی واجد شرایط رأی دادن هستندخیرالله ترخانی، دبیر ستاد انتخابات استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: در این دوره از انتخابات، ۸۰۲ هزار و ۷۳۶ نفر در استان شرایط حضور در انتخابات را دارند که ۳۸ هزار و ۲۱۱ نفر از آن‌ها رای‌اولی هست.

وی تعداد شعبات اخذ رأی را 757 مورد برشمرد و گفت: ۴۳۹ شعبه اخذ رای ثابت و ۳۱۸ شعبه اخذ رای سیار برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان زنجان تدارک دیده شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به تشکیل کمیته‌های مختلف برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه در روز دوم اسفندماه ادامه داد: ۳۶۵ شعبه شهری و ۳۹۲ شعبه روستایی در 8 شهرستان مستقر خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اینکه ۱۹ هزار و ۹۷ نفر کار برگزاری انتخابات در سطح استان را برعهده دارند، بیان کرد: صیانت از آرای مردم و فراهم کردن شرایط امن برای رأی‌گیری وظیفه شرعی و قانونی است.

ترخانی با اشاره به تشکیل کمیته‌های نظارت در فضای مجازی و سطح شهر در خصوص تبلیغات نامزدها تصریح کرد: با نظارت‌های انجام شده از شروع زمان تبلیغات کاندیداها، خوشبختانه تاکنون پرونده تخلف تبلیغاتی تشکیل نشده است.

انتهای پیام
captcha