آماده‌سازی ۱۷۴ شعبه در سه شهرستان ابهر، خرم‌دره و سلطانیه
کد خبر: 3880126
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲

آماده‌سازی ۱۷۴ شعبه در سه شهرستان ابهر، خرم‌دره و سلطانیه

فرماندار ابهر با اشاره به آماده‌سازی ۱۷۴ شعبه در سه شهرستان ابهر، خرم‌دره و سلطانیه گفت: هر کس با انتخاب آگاهانه خود باید در ساختن آینده کشور سهیم باشد.

آماده‌سازی ۱۷۴ شعبه در سه شهرستان ابهر، خرم‌دره و سلطانیهبه گزارش ایکنا از زنجان، وجیه‌الله نوروزی، فرماندار ابهر، ظهر امروز، پنجشنبه، یکم اسفند ماه در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان فعال کردن مشارکت‌های مردمی در رفع مشکلات آموزش وپرورش راحائز اهمیت دانست و اظهار کرد: باید در این خصوص از ظرفیت‌ خیرین شهرستان استفاده شود.

وی با بیان این‌که بزرگترین سرمایه آموزش و پرورش نیروی انسانی است، تصریح کرد: وظیفه اصلی آموزش و پرورش تعلیم و تربیت است و همه وظیفه داریم از دستگاه تعلیم و تربیت حمایت جدی داشته باشیم.

فرماندار ابهر با بیان این‌که فضای ایده‌پردازی و خلاقیت در مدارس نباید نادیده گرفته شود، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش یک نهاد مقدس و زیرساخت فکری جامعه است که باید به آن اهمیت داده شود.

وی تاکید کرد: امیدواریم آموزش و پرورش با حمایت همه مسئولین و مشارکت مردم و کمک خبرنگاران به جایگاه اصلی خود برسد.

فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات و دعوت از عموم مردم برای حضور پرشور در این فرآیند سرنوشت‌ساز، گفت: آماده‌سازی شرایط برگزاری انتخابات سالم و پر شور و دعوت از مردم جهت انتخاب آگاهانه یکی از موارد مهم و ویژه است تا بار دیگر برگ زرینی در تاریخ منطقه ثبت شود.

این مسئول با بیان این‌که ۱۷۴ شعبه در سه شهرستان ابهر، خرم‌دره و سلطانیه آماده اخذ رای از رای‌دهندگان هستند، بیان کرد: در مجموع ۱۸۹ هزار و ۴۳۷ نفر واجدان شرایط رای دادن در این سه شهرستان هستند.

نوروزی فرهنگیان، اولیا و دانش‌آموزان را از ظرفیت‌های آموزش و پرورش دانست و افزود: یکی از مسئولیت‌های آموزش و پرورش دعوت فرهنگیان، اولیا و دانش‌آموزان به مشارکت در بحث انتخابات است.

وی با اشاره به این‌که در انتخاب هیئت اجرایی انتخابات سعی شده تا از همه ی اقشار و طیف‌ها استفاده شود، خاطرنشان کرد: استفاده از نیروهای متعهد، خوش فکر و جوان در روند برگزاری انتخابات سالم و پر شور نقش مهمی را ایفا می‌کند.

در ادامه این جلسه نیز عباس عزیزخانی، مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهر، اظهار کرد: با حمایت مدیران شهرستانی اداره آموزش و پرورش شهرستان ابهر در برخی شاخص‌ها مانند نرخ بی‌سوادی و حقوق شهروندی موفق به کسب رتبه‌های برتر استانی شده است که امیدواریم به زودی شاهد برگزاری جشن ریشه‌کنی بی‌سوادی در شهرستان باشیم.

وی از برگزاری کلاس‌های آموزشی درمدارس شهرستان برای اولیا خبر داد و گفت: در این مدت حداقل 20 کلاس آموزشی درحوزه‌های مختلف برای اولیاء دانش‌آموزان اجراشده است که برگزاری آن‌ها تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha