انتخاب آگاهانه لازمه تشکیل مجلس قوی است
کد خبر: 3880254
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵

انتخاب آگاهانه لازمه تشکیل مجلس قوی است

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: انتخاب آگاهانه لازمه تشکیل مجلس قوی است و مردم با انتخاب صحیح افراد پاکدست، متدین و انقلابی را راهی خانه ملت می‌کنند تا مسیر توسعه کشور را هموار کنند.

انتخاب آگاهانه؛ لازمه تشکیل مجلس قویبه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، صبح امروز، دوم اسفندماه با حضور پای صندوق رأی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم زنجان در همه صحنه‌های سیاسی و اجتماعی نظام حضور آگاهانه داشتند و امروز هم وفاداری خود را ثابت می‌کنند.

وی با تقدیر صمیمانه از مردم استان زنجان برای حضور در پای صندوق‌های رای تصریح کرد: مردم زنجان امروز شور دیگری در صحنه انتخابات خلق خواهند کرد و این حماسه را به ثبت می‌رسانند.

خاتمی انتخاب آگاهانه را لازمه تشکیل مجلس قوی دانست و گفت: مردم با انتخاب درست افراد پاکدست، متدین و انقلابی را راهی خانه ملت می‌کنند تا در مقابل استکبار بایستد و مسیر توسعه کشور را هموار می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان تأکید کرد: از مردم وفادار مومن و ولایی و هم استانی‌ها تشکر می‌کنم و درخواست دارم در ساعات اولیه رأی‌گیری در شعبات اخذ رأی حاضر شوند و حضور خود را به دقیقه 90 موکول نکنند.

وی با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی به ویژه نیروهای امنیتی، نظارتی و اجرایی، بیان کرد: از حضور پر رنگ رسانه‌ها که منعکس‌کننده وفاداری مردم در پای صندوق‌های رای هستند، تقدیر می‌کنم.

انتهای پیام
captcha