اهدای ۱۱۰۰ نسخه کتاب به کتابخانه‌های ایجرود
کد خبر: 3880902
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷

اهدای ۱۱۰۰ نسخه کتاب به کتابخانه‌های ایجرود

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ایجرود گفت: 1100نسخه کتاب از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور به کتابخانه‌های عمومی شهرستان ایجرود اهدا شد.

اهدای ۱۱۰۰ نسخه کتاب به کتابخانه‌های ایجرودرضا نظری، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ایجرود در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: طی مذاکرات انجام گرفته با سازمان اسناد و کتابخانه ملی، ۱۱۰۰ نسخه کتاب از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور به ارزش 500 میلیون ریال به کتابخانه‌های عمومی شهرستان ایجرود اهدا شد. 

وی با اشاره به دسته‌بندی کتاب‌ها بر اساس شاخص‌های تعیین شده تصریح کرد: کتاب‌های اهدایی پس از بررسی محتوایی، آماده‌سازی شده و در اختیار کتابخانه‌های عمومی شهرستان ایجرود قرار خواهد گرفت.

این مسئول تولید و مصرف کتاب را از جمله شاخص‌های توسعه فرهنگی دانست و یادآور شد: شهرستان ایجرود دارای ۶ باب کتابخانه عمومی، ۷۰ هزار عنوان کتاب و تعداد ۳۷۴۲ نفر عضو کتابخانه عمومی است.

نظری به ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی برای پیشرفت جامعه در ابعاد مختلف تأکید کرد و گفت: توسعه کمی و کیفی باید در کنار هم اتفاق بیفتد و فرهنگ زیرساخت جامعه بوده و البته از بخش‌های دیگر نیز تدثیر می‌پذیرد.

 

انتهای پیام
captcha