پیش‌بینی ۱۷۶۶ پایگاه جشن نیکوکاری در زنجان
کد خبر: 3881241
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸

پیش‌بینی ۱۷۶۶ پایگاه جشن نیکوکاری در زنجان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: ۱۷۶۶ پایگاه ثابت و سیار مستقر در مدارس، میادین، دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری مستقر خواهند شد.

پیش‌بینی 1766 پایگاه جشن نیکوکاری در زنجانهدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی اولیه جشن نیکوکاری امسال با شعار «عید را به خانه‌هایشان ببریم» همزمان با سراسر کشور در روزهای 14، 15 و 16 اسفندماه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: 1766 پایگاه ثابت و سیار مستقر در مدارس، میادین، دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری مستقر خواهند شد تا کمک‌های مردم خیر و نیکوکار استان را جمع‌آوری و قبل از رسیدن سال نو به دست نیازمندان واقعی برسانند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: در صورت دایر بودن مدارس، جشن نیکوکاری از 14 اسفندماه با حضور دانش‌آموزان مدارس آغاز می‌شود و پنجشنبه 15 اسفندماه پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح شهر مستقر می‌شود.

این مسئول با تأکید بر اینکه توصیه می‌شود هدایا به شکل نقدی باشد، ادامه داد: در روز 16 اسفندماه نیز  پایگاه‌های مستقر در میعادگاه‌های نماز وحدت‌بخش جمعه کمک‌ها و هدایای نمازگزاران مومن و نیکوکار را جمع‌آوری می‌کنند.

صفری با اشاره به فراهم بودن بسترهای الکترونیکی و مشارکت از طریق  شیوه‌های نوین و سامانه‌های الکترونیکی  گفت: خیران، نیکوکاران و هم استانی‌های عزیز می‌توانند کمک‌های خود را از طریق درگاه‌های الکترونیکی از قبیل ≠024*8877* و یا مراجعه به سایت امداد به نشانی emdad.ir واریز کنند.

وی اظهار کرد: مشارکت خیران موجب اثربخشی خدمات کمیته امداد در حوزه‌های مختلف از جمله توانمندسازی مدجویان شده و به تقویت عزت نفس و کرامت انسانی افراد می‌انجامد.

انتهای پیام
captcha