توقف حرکت اتوبوس‌های زنجان به قم
کد خبر: 3882444
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷

توقف حرکت اتوبوس‌های زنجان به قم

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، جابه‌جایی مسافران به مناطق پرخطر محدود شده است.

سرویس‌ اتوبوس‌های زنجان به قم متوقف شده استعلی مدقالچی، معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: به دلیل کنترل و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، در حال حاضر سرویس‌های حمل و نقل برون شهری به استان‌های آلوده به این ویروس محدود شده است.

وی با اشاره به اینکه سرویس‌های رفت و برگشت به استان قم تا اطلاع ثانوی متوقف شده است، تصریح کرد: جابه‌جایی مسافران به برخی استان‌ها همچون گیلان، خراسان رضوی و سایر مناطقی که موارد تست کرونا در آن‌ها مثبت اعلام شده نیز با محدودیت انجام می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ادامه داد: اکیپ‌های بهداشتی با همکاری شهرداری کل ساختمان پایانه‌ها و بخش‌های مختلف آن را ضدعفونی می‌کنند و این اقدامات برای پایانه مسافری ابهر نیز آغاز شده است.

این مسئول به ضدعفونی اتوبوس‌ها اشاره کرد و افزود: همه اتوبوس‌ها توسط اکیپ‌های علوم پزشکی ضدعفونی می‌شود و بدون اخذ تأییدیه بهداشتی تردد نمی‌کنند.

مدقالچی از مردم درخواست کرد: کسانی که علائم ابتلا به بیماری‌های تنفسی از جمله کرونا و آنفولانزا دارند از سفر خودداری کنند.

انتهای پیام
captcha