توزیع ۲۰۰۰ بسته بهداشتی بین نیازمندان زنجان
کد خبر: 3883631
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲

توزیع ۲۰۰۰ بسته بهداشتی بین نیازمندان زنجان

مسئول مجمع گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان از تشکیل قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا خبر داد و گفت: ۲۰۰۰ بسته بهداشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

توزیع 2000 بسته بهداشتی در بین نیازمندان زنجانفائزه بازرگان، مسئول مجمع گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا در زنجان تشکیل شده که این قرارگاه اقداماتی از قبیل پویش مدافعان سلامت، ارتباط با مسئولان علوم پزشکی و ورود به فاز تولید محصولات بهداشتی را در دستور کار دارد.

وی با اشاره به اینکه قرارگاه جهادی مبارزه به کرونا از 20 گروه با وظایف مشخص، تشکیل شده است، ابراز کرد: 150 دانشجوی بسیجی به گروه‌ها پیوستند تا در شرایط فعلی که جامعه نیاز به تقویت حوزه بهداشت دارد، به کمک محرومان بشتابند.

مسئول مجمع گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به هماهنگی گروه‌های جهادی با دانشگاه علوم پزشکی برای اجرای فازهای تعیین شده در قرارگاه مبارزه با کرونا، بیان کرد: در فاز نخست 2000 بسته بهداشتی برای نیازمندان تهیه شده است.

وی افزود: در این طرح با جذب کمک‌های نقدی مردم، بسته‌های بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده تهیه و به نیازمندانی که در مناطق محروم شناسایی شدند، توزیع می‌شود تا مشکلی در پیشگیری از شیوع بیماری کرنا به وجود نیاید.

بازرگان یادآور شد: در فاز دوم فعالیت‌های قرارگاه جهادی برای بیماری کرونا تلاش می‌کنیم به سمت تولید مواد ضدعفونی‌کننده حرکت کنیم و به همین منظور موافقت دانشگاه علوم پزشکی زنجان برای در اختیار نهادن برخی از مکان‌های بهداشتی این دانشگاه انجام‌شده است.

وی ادامه داد: برای این کار شرکت‌ها و مجموعه‌های بهداشتی خارج استان نیز آمادگی خود را برای در اختیار نهادن مواد خام اولیه اعلام کرده‌اند و امیدواریم طی روزهای آینده این کار انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha