ممنوعیت ورود به بقاع متبرکه زنجان در راستای قطع زنجیره کرونا
کد خبر: 3887357
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶

ممنوعیت ورود به بقاع متبرکه زنجان در راستای قطع زنجیره کرونا

استاندار زنجان گفت: ممنوعیت ورود زائران به بقاع متبرکه برای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از فراگیر شدن بیماری کرونا است و امیدواریم پس از قطع زنجیره بازهم شاهد حضور زائران با خدمت‌رسانی مناسب باشیم.

‍ ممنوعیت ورود زائران به بقاع متبرکه در راستای قطع زنجیره کرونا استبه گزارش ایکنا از زنجان، فتح‌الله حقیقی، استاندار زنجان، 6 فروردین‌ماه در ارتباط مجازی با مسئولان اداره اوقاف و امور خیریه استان زنجان اظهار کرد: طبق توصیه‌های ستاد پیشگیری از کرونا حفظ سلامت مردم و جلوگیری از تجمعات از ضرورت‌های شرایط فعلی است.

وی با اشاره به لغو برنامه‌های مذهبی و فرهنگی بقاع متبرکه در پی شیوع ویروس کرونا ابراز کرد: هدف از این کار قطع زنجیره انتقال کرونا و کمک به ریشه‌کن شدن این بیماری بوده است و تعطیلی تجمعات در بقاع متبرکه نیز در ستاد پیشگیری مطرح و مصوب شد.

این مسئول با اشاره به اینکه امسال هیچ برنامه‌ای از جمله مراسم تحویل سال در بقاع متبرکه استان زنجان برگزار نشد، افزود: در همین راستا با توجه به ممنوعیت ورود زائران به بقاع متبرکه برای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از فراگیر شدن بیماری کرونا، امیدواریم مردم نیز همکاری لازم را داشته باشند و توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

استاندار زنجان با اشاره به جایگاه معنوی بقاع متبرکه و حجم زائرانی که هر سال در این اماکن مقدسه حضور پیدا می‌کردند، گفت: امیدواریم پس از قطع زنجیره کرونا بازهم شاهد حضور زائران با خدمت‌رسانی مناسب باشیم، اما امروز از نهایت ظرفیت این اماکن در قطع زنجیره کرونا استفاده شده است.

وی اقدامات اوقاف و امور خیریه در راستای توزیع بسته‌های بهداشتی از محل موقوفات را ارزشمند خواند و گفت: این موضوع نیز یکی از اتفاقات خوبی است که در راستای پیشگیری از شیوع کرونا و انجام مسئولیت اجتماعی در این حوزه رخ داده است.

انتهای پیام
captcha