طرح آرامش بهاری مجازی در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 3888320
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷

طرح آرامش بهاری مجازی در زنجان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برگزاری طرح آرامش بهاری با هدف تحقق به شعار در خانه بمانیم و استفاده از تعطیلات به شیوه مجازی خبر داد.

طرح آرامش بهاری مجازی در زنجان برگزار می‌شودحجت‌الاسلام سید موسی موسوی، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: طرح نوروزی آرامش بهاری با ایجاد خیمه‌های معرفت مجازی ویژه کودکان و نوجوانان در زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح با همکاری پایگاه مسجد امام حسن مجتبی (ع) و اداره اوقاف و امور اجرا می‌شود، ابراز کرد: این کار در راستای طرح‌های در خانه بمانیم و برای استفاده بهتر خانواده‌ها از زمان تعطیلات تدارک دیده شده است.

این مسئول ادامه داد: شعر بخوان جایزه بگیر، قرآن بخوان جایزه بگیر و نقاشی بکش جایزه بگیر از محورهای این جشنواره است و یک بخش ویژه نیز با عنوان ۳ جمله کوتاه در مورد وقف، پرستار و سردار سلیمانی بنویس و جایزه بگیر در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال آثار ۲۰ فروردین‌ماه است، بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند فایل‌های خود را به پیام‌رسان‌های تلگرام و ایتا به شماره ۰۹۱۰۹۷۱۹۹۵۳ ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان فراموش نکنند که در ابتدای فیلم، نقاشی یا متن نام و نام خانوادگی، محل سکونت و شماره تماس خود را درج کنند.

انتهای پیام
captcha