اجرای برنامه استغاثه به حضرت ولیعصر(عج) در زنجان
کد خبر: 3890269
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴

اجرای برنامه استغاثه به حضرت ولیعصر(عج) در زنجان

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در شب نیمه شعبان برنامه استغاثه به حضرت ولیعصر(عج) و دعاخوانی برگزار و از تلویزیون پخش می‌شود.

اجرای برنامه استغاثه به حضرت ولیعصر(عج) در زنجانحجت‌الاسلام یوسف اماملو، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد:  برنامه استغاثه به حضرت ولیعصر (عج) در شب نیمه شعبان با اجرای برنامه‌های دعا، سرود و توسل به اهل بیت (ع) و ایجاد فضای مفرح و معنوی در جامعه در دستور کار قرار دارد.

وی در مورد برنامه استغاثه به حضرت ولیعصر(عج) ابراز کرد: این ویژه‌برنامه از ساعت ۲۰ تا ۲۱:۳۰ شب نیمه شعبان از تلویزیون پخش می‌شود و مشتمل بر تصاویری از مساجد خواهد بود و در قالب این برنامه به ادعیه‌خوانی نیز پرداخته می‌شود و مردم می‌توانند در خانه‌های خود این برنامه را همراهی کنند.

این مسئول هدف از استغاثه به ساحت مقدس ائمه را حضور ارزشمند همگام با سراسر کشور دانست و افزود: قصد داریم با توسل و توجهات حضرت مهدی موعود (عج)، این بلایی که همه دنیا را درگیر کرده، با دعای صاحب‌الزمان (عج) برداشته شود.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: همچنین از طریق بلندگوی مساجد دعا و صوت‌های ویژه نیمه شعبان از ساعت ۲۰ تا ۲۱:۳۰ پخش خواهد شد و در پشت بام برخی مساجد شهرستان زنجان برنامه نورافشانی برگزار می‌شود.

ویخاطرنشان کرد: گروه‌های سرود با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی، در مجتمع‌های مسکونی حاضر خواهند شد و با اجرای برنامه سرود و مدیحه‌سرایی به ایجاد نشاط معنوی برای مردمی که در خانه ماندند، می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha