سربازان گمنام امام زمان(عج) خار چشم دشمنان هستند
کد خبر: 3890780
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰

سربازان گمنام امام زمان(عج) خار چشم دشمنان هستند

امام‌ جمعه ابهر با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان(عج) در راستای حفظ ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند افزود: سربازان گمنام امام زمان(عج) خار چشم دشمنان و عناصری برای تداوم امنیت و آرامش جامعه هستند.

سربازان گمنام امام زمان (عج) خار چشم دشمنان هستند

حجت‌الاسلام جعفر رحیمی، امام جمعه ابهر، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با بیان این‌که ماه شعبان با میلاد منجی عالم بشریت، پیام‌آور صلح و آرامش و حافظ امنیت و سلامت آزادی‌خواهان همراه است، اظهار کرد: این ایام که به هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) نام‌گذاری شده، تداوم حرکت، امنیت و ابزاری برای رسیدن به آرامش است.

وی با تأکید بر این‌که امنیت حاکم بر بخش‌های مختلف کشور و کوتاه شدن دست تجاوز و ناامنی از سرزمین پهناور ایران در سایه رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و از خودگذشتگی‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) حاصل شده است، تصریح کرد: این امنیت مانند مدالی بر سینه پرافتخار سربازان گمنام امام زمان(عج) می‌درخشد.

وی تأکید کرد: هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان(عج) را در شرایطی پاس می‌داریم که دشمنان جمهوری اسلامی ایران از سر درماندگی حاصل از ناکامی‌های پی در پی که با همت بلند مجاهد مردان این دیار به ثمر نشسته است، متوسل به رفتارها و اعمال نابخردانه شده و به خیال خام خود هرج و مرج در کشور را با ابزارهای مختلف اقتصادی، امنیتی و اجتماعی دنبال می‌کنند که تاکنون با هوشیاری سربازان گمنام و حضور آگاهانه ملت بزرگ ایران با بن‌بست روبرو شده است.

حجت‌الاسلام رحیمی با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان(عج) در راستای حفظ ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند و شبانه‌روز زحمت کشیده‌اند، ادامه داد: امنیت امروز حاصل تلاش‌های بی‌وقفه این‌ جوانان است که تاکنون دشمنان نتوانسته‌اند به اهداف شوم خود دست یابند.

وی با تأکید بر این‌که امنیت و آسایش کشور در گرو تلاش‌ها و مجاهدت رزمندگان اسلام که گمنامانه در این مرز و بوم تلاش می‌کنند به دست آمده است، بیان کرد: در حال حاضر آوازه سربازان گمنام امام زمان(عج) در تمام دنیا پیچیده و آن‌ها به خار چشم دشمنان جهان اسلام تبدیل شده‌اند.

انتهای پیام
captcha