ارائه تخفیف ۲۰ درصدی کلاس‌های مجازی در جامعه‌القرآن زنجان
کد خبر: 3894495
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰

ارائه تخفیف ۲۰ درصدی کلاس‌های مجازی در جامعه‌القرآن زنجان

مسئولان واحد خردسالان جامعه‌القرآن حضرت رقیه(س) زنجان با بیان اینکه پس از شیوع کرونا برخی از مؤسسات قرآنی دچار ضرر و زیان شده و در تعداد مخاطبان ریزش داشتند، تصریح کرد: در جامعه‌القرآن تخفیف ۲۰ درصدی برای قرآن‌آموزان اعمال کردیم تا آموزش‌ها متوقف نشود.

ارائه تخفیف ۲۰ درصدی در جامعه‌القرآن زنجانرباب ژاله‌رفعتی، مسئولان واحد خردسالان جامعه‌القرآن حضرت رقیه(س) زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: از ۴ اسفند و پس از اعلام تعطیلی مؤسسات آموزشی به علت شیوع کرونا، جامعه‌القرآن نیز فعالیت حضوری خود را متوقف کرد، اما کلاس‌ها با قوت در فضای مجازی دایر است.

وی با اشاره به اینکه این روند کار مربیان را سخت‌تر کرده است، ابراز کرد: مربیان محتوای آموزشی در قالب نرم‌افزارهای مختلف را آماده و در شبکه‌های اجتماعی با قرآن‌آموزان به اشتراک می‌گذارند و پرسش و پاسخ برگزار می‌کنند.

این فعال قرآنی ادامه داد: همچنین مربیان تکالیف قرآن‌آموزان را به شکل صوتی دریافت و آن‌ها را گوش می‌کنند و ایرادهای افراد را می‌گویند. اجرای سرگرمی و ساخت کاردستی از دیگر فعالیت‌های معلمان برای ایجاد محیطی جذاب برای خردسالان است.

مسئولان واحد خردسالان جامعه‌القرآن حضرت رقیه(س) زنجان با اشاره به اینکه اینترنتی شدن فعالیت‌ها ابتدا مورد اعتراض اولیا قرار گرفته بود، یادآور شد: این در حالی است که با این شیوه در هزینه رفت و آمد و سایر مخارج جانبی کلاس‌های حضوری صرفه‌جویی می‌شود.

وی با بیان اینکه پس از شیوع کرونا برخی از مؤسسات قرآنی دچار ضرر و زیان شده و در تعداد مخاطبان ریزش داشتند، تصریح کرد: در جامعه‌القرآن تخفیف ۲۰ درصدی برای قرآن‌آموزان اعمال کردیم تا آموزش‌ها متوقف نشود.

ژاله‌رفعتی بیان کرد: موسسه جامعه‌القرآن سالانه ۴۰۰۰ نفر قرآن‌آموز را در شعبات سراسر استان تربیت می‌کند و در شعبه مرکزی حدود ۸۰۰ نفر خردسال از کلاس‌های آن استفاده می‌کنند و این کودکان از دوران ۴.۵ سالگی وارد موسسه شده و پیش‌نیاز حفظ موضوعی به روش اشاره را فرا می‌گیرند.

وی ادامه داد: افرادی که از ۴ سالگی به موسسه می‌آیند در کلاس آیه‌ها و احادیث قشنگ به مدت ۳.۵ ماه شرکت می‌کنند و بعد وارد دوره اشاره می‌شوند و سپس دوره روخوانی و روان‌خوانی را در مدت ۸.۵ ماه سپری می‌کنند و به روخوانی کل قرآن مسلط می‌شوند.

این مسئول گفت: خردسالان پس از تسلط به روخوانی قرآن، حفظ جزء ۳۰ را در مدت ۹ ماه فرا می‌گیرند و در صورت علاقه و استعداد حفظ جزء ۱ و ۲ به آن‌ها آموزش داده می‌شود و یا می‌توانند وارد رشته‌های دیگر شوند.

انتهای پیام
captcha