توزیع بیش از ۴۴ هزار بسته معیشتی در زنجان
کد خبر: 3895005
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸

توزیع بیش از ۴۴ هزار بسته معیشتی در زنجان

معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان به حمع‌آوری بیش از ۱.۱ میلیارد تومان کمک پس از شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: بیش از ۴۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان زنجانی توزیع شده است.

توزیع بیش از 44 هزار بسته معیشتی در زنجانشمس‌الدین موسوی، معاون اجرایی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا 44 هزار و 360 بسته معیشتی و بهداشتی در بین نیازمندان توزیع و یک میلیارد و 761 میلیون و 500 هزار تومان جمع‌آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه رزمایش کمک مومنانه نیز از 23 فروردین‌ ماه آغاز شده است، ابراز کرد: در این خصوص نیز یک هزار و 700 بسته معیشتی توسط ناحیه زنجان و سلطانیه و برخی نواحی سپاه استان توزیع شده است.

این مسئول ادامه داد: مقرر شده در نیمه ماه رمضان نیز 6 هزار و 800 بسته معیشتیاز طرف ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بین نیازمندان توزیه شود و مرحله بعدی توزیع بسته‌ها در عید فطر خواهد بود.

معاون اجرایی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان به فعالیت 79 کارگاه تولید ماسک در استان توسط بسیجیان در مساجد و پایگاه‌ها اشاره و بیان کرد: 772 هزار ماسک در کارگاه‌های تولید ماسک بسیج استان زنجان تولید و در بین نیازمندان توزیع شده است.

وی ادامه داد: 575 هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده توسط بسیجیان از خیرین و در اختیار نیازمندان قرار گرفته تا مسائل بهداشتی در بین همه اقشار رعایت شود.

موسوی با اشاره به فعالیت‌های آموزشی بسیجیان در راستای مقابله با ویروس کرونا در زنجان خاطرنشان کرد: در استان 124 هزار و 700 نفر بسیجی به‌صورت چهره به چهره اصول مبارزه به کرونا ویروس را آموزش داده و 17 هزار بروشور آموزشی را تهیه و توزیع کردند.
 

انتهای پیام
captcha