اجرای مرحله سوم کمک مؤمنانه از موقوفه قیدار نبی(ع) در عید فطر
کد خبر: 3900198
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹

اجرای مرحله سوم کمک مؤمنانه از موقوفه قیدار نبی(ع) در عید فطر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه موقوفه قیدار نبی(ع) بزرگترین موقوفه استان است، گفت: مرحله سوم رزمایش مؤمنانه از محل موقوفات عید فطر اجرا می‌شود.

اجرای مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه از موقوفه قیدارنبی (ع) در عید فطرعلی ذوالقدر، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: بخشی از نیات واقفان برای کمک به نیازمندان اختصاص دارد، در ماه رمضان امسال با درنظر داشتن شرایط حاکم بر جامعه و لزوم توجه به اقشار آسیب‌پذیر، ۳ مرحله در قالب رزمایش کمک مومنانه پیش‌بینی شد.

وی با اشاره به اینکه مرحله نخست کمک به نیازمندان در قالب توزیع 450 بسته غذایی به ارزش 140 میلیون تومان انجام شد، تصریح کرد: این بسته‌ها شامل یک عدد مرغ، برنج، سویا و رب بود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده از توزیع 700 بسته 700 گرمی گوشت بین نیازمندان با همکاری موسسات خیریه شهرستان خدابنده خبر داد و گفت: این اقدام نیز در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه انجام شد.

وی ادامه داد: فاز سوم کمک در قالب رزمایش مومنانه نیز در روز عید فطر و از محل عواید موقوفات اجرایی خواهد شد. همچنین پیش از این نیز 20 میلیون تومان برای توزیع ماسک، دستکش و مایع ضدعفونی کننده در شهرستان خدابنده از سوی اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان هزینه شد.

ذوالقدر با اشاره به اینکه تالار احسان خدابنده نیز در راستای پیشگیری و درمان کرونا در اختیار ستاد مبارزه با کرونا قرار گرفت، گفت: این تالار دارای ظرفیت 200 نفر و در قالب تجهیز 70 تخت به ستاد کرونای شهرستان تحویل شده است.

وی تصریح کرد: موقوفه قیدار نبی(ع) در شهرستان خدابنده بزرگترین موقوفه استان زنجان است و سهم عمده‌ای در تهیه و توزیع اقلام معیشتی برای نیازمندان پس از شیوع کرونا دارد.

انتهای پیام
captcha