پیشکش معنوی خوشنویسان ابهر به مدافعان سلامت
کد خبر: 3901689
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲

پیشکش معنوی خوشنویسان ابهر به مدافعان سلامت

آثار قرآنی و ارزشمند کتابت شده خوشنویسان ابهر در همایش بهار مهربانی، به پاس قدردانی از زحمات کادر درمانی و پزشکی به ایثارگران خط مقدم کرونا اهدا شد.

پیشکش معنوی خوشنویسان ابهر به مدافعان سلامتمحسن عطوفی، رئیس انجمن خوشنویسان شعبه ابهر در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: هفتمین همایش کتابت قرآن حکیم با عنوان بهار مهربانی به همت انجمن خوشنویسان شعبه ابهر و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابهر در ماه مبارک رمضان در دو بخش اصلی و مسابقه برگزار شد و هنرمندان بازتاب معنویت، هنر و اندیشه خود را که با کلام وحی همراه شد علاوه بر نمایش به صورت نمایشگاه مجازی، به مدافعان سلامت شهرستان اهدا کردند.

وی در خصوص اهداف برگزاری این همایش، گفت: همایش کتابت قرآن حکیم و نمایشگاه مجازی در ماه مبارک رمضان به نام بهار مهربانی با استقبال خوب خوشنویسان دوره‌های عالی، ممتاز و فوق ممتاز ابهر و همراهی هنرمندانی از خدابنده، خرم‌دره و زنجان با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در ماه پربرکت رمضان صورت گرفت.

وی در ادامه گفت: مراسم اهدا آثار کتابت کلام کریم که بخش جنبی همایش رمضان امسال بود به مناسبت عید سعید فطر و طی مراسم جداگانه در بیمارستان‌های امدادی، الغدیر و امید ابهر با حضور رؤسای سه بیمارستان و کادر درمانی انجام شد.

عطوفی ادامه داد: در مراسم دیداری که با کادر درمانی صورت گرفت هنرمندان خوشنویس در راستای تقدیر و تکریم از مدافعان سلامت و کادر بهداشت و درمان بخش کرونا، هدایای معنوی و آثار ارزشمند خود را به همراه لوح تقدیر به پرسنل زحمتکش درمانی بخش کرونا اهدا کردند.

انتهای پیام
captcha