شاخه گلی برای مدافعان سلامت
کد خبر: 3886779
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰

شاخه گلی برای مدافعان سلامت

موسسه خیریه شمیم نرگس به پاس زحمات مدافعانی که در سنگرهای سلامت خدمت می‌کنند، شاخه گل‌هایی را آماده و به آن‌ها اهدا کرد.

شاخه گلی برای مدافعان سلامتبه گزارش ایکنا از زنجان، در شرایطی که کرونا، نوروز امسال مردم را خانه‌نشین کرده و شور و حال گردشگری و دیدبازدیدها را از شهرها گرفته، مدافعان سلامت به مبارزه با بیماری و حفظ جان مردم رفتند.

موسسه خیریه شمیم نرگس به پاس زحمات سفیدپوشانی که دور از خانواده در سنگرهای سلامت خدمت می‌کنند، شاخه‌هایی را تهیه کرده تا نوروز را به آن‌ها شادباش بگویند و پیام مردم که قدردان زحمات آن‌ها هستند را برسانند.

به گفته حجت‌الاسلام علی‌اصغر ولایتی، مدیرعامل موسسه خیریه شمیم نرگس عوامل این خیریه در راستای آموزش و پیشگیری از کرونا نیز فعال هستند و بروشورهای جذاب در مورد شناخت از این ویروس و طریقه پیشگیری و رعایت اصول بهداشتی طراحی وآماده شده است.

وی به رعایت کامل اصول بهداشتی همچنین تولید ماسک‌های ضخیم و قابل شستشو در این موسسه اشاره کرد و افزود: با تلاش شبانه‌روزی خادمان مسجد داودقلی محلول‌های ضدعفونی نیز تهیه و توزیع می‌شود.

ولایتی خاطرنشان کرد: ضمن آموزش افراد تحت پوشش خیریه، در فضای مجازی هم اقدامات لازم جهت پیشگیری و آموزش افراد انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha