تشکیل شبکه تبلیغی فضای مجازی در زنجان
کد خبر: 3902978
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳

تشکیل شبکه تبلیغی فضای مجازی در زنجان

مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی نورالزهرا(س) زنجان از تشکیل شبکه تبلیغی فضای مجازی خبر داد و گفت: مباحثی از جمله احکام و نهج‌البلاغه در شبکه‌های اجتماعی تبیین شده است.

تشکیل شبکه تبلیغی فضای مجازی در زنجانزهرا علمی‌فرد، مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی نورالزهرا(س) زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: پس از شیوع کرونا و تعطیلی مساجد و برنامه هیئت‌های مذهبی، شبکه تبلیغی منسجمی در فضای مجازی تشکیل شد تا مبانی دینی، احکام، نهج‌البلاغه و سایر مباحث برای قشرهای مختلف تبیین شود و این اقدامات در ماه مبارک رمضان قوت بیشتری گرفت.

وی به تشکیل 2 گروه احکام شرعی در واتساپ با تعداد اعضای هر گروه ۲۵۶ نفر و در مجموع ۵۱۲ نفر اشاره کرد و افزود: محتواهای بارگذاری شده در گروه همه روزه بجز ایام تعطیل شامل فایل صوتی(10 دقیقه‌ای) احکام روزه با موضوعات نیت، خوردن و آشامیدن، مبطلات، افطار، مسائل پزشکی، مسائل بانوان، قضا، کفاره، انواع روزه، معاف شدگان از روزه، زکات فطره و برخی مباحث متفرقه بود.

این کارشناس دینی جمع فایل‌های بارگذاری شده احکام روزه را ۲۳ فایل برشمرد و گفت: همه روزه بجز ایام تعطیل، فایل صوتی نهج‌البلاغه با شرح نامه ۳۱ به مدت ۱۰ دقیقه منتشر شده که مجموع فایل‌های بارگذاری شده شرح نامه ۳۱ نهج البلاغه ۲۳ فایل بوده و در طول ماه مبارک رمضان 480 دقیقه احکام و نهج‌البلاغه در فضای مجازی شرح داده شده است.

مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی نورالزهرا(س) زنجان ادامه داد: پرسش و پاسخ آنلاین احکام شرعی، همه روزه بجز ایام تعطیل، به مدت ۷۰ دقیقه  طی ۲۴ جلسه  حدودا ۱۰۶۰ دقیقه از دیگر فعالیت‌ها در فضای مجازی بود و سئوال آنلاین نیز از سوی مخاطبان پرسیده شده که به تمامی این سئوالات، همزمان پاسخ داده شده است.

علمی‌فرد خاطرنشان کرد: همزمان فایل‌های صوتی احکام ونهج‌البلاغه در 10 هیئت، گروه‌های دانش‌آموزان و معلمان وعلوم پزشکی مورد استفاده قرار گرفته و پرسش و پاسخ توسط طلاب انجام شده و در حقیقت به برکت ماه رمضان یک شبکه تبلیغی بالغ بر هزاران نفر در داخل و خارج کشور از این مباحث بهره‌مند شدند.

انتهای پیام
captcha