آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن در زنجان
کد خبر: 3909118
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹

آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن در زنجان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از توزیع کارت ورود به جلسه پانزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم خبر داد و گفت: این آزمون 27 تیرماه برگزار می‌شود.

آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن در زنجانحجت‌الاسلام سعید احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: پانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در 3 سطح حفظ 10 جزء، 20 جزء و حفظ کل در زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این آزمون ساعت 9 صبح روز جمعه، 27 تیرماه در محل اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار خواهد شد، بیان کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند از 17 لغایت 26 تیرماه با مراجعه به سایت تلاوت اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری تأکید ویژه‌ای بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن در کشور کردند، ابراز کرد: در همین راستا ارگان‌های مختلف وظایفی را برعهده دارند و باید سهم خود را ادای دین به قرآن انجام دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تعداد شرکت‌کنندگان در پانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم را 127 نفر برشمرد و گفت: تهمیداتی اندیشیده شده که آزمون با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود و از ورود افرادی که دستورالعمل‌ها را رعایت نکنند ممانعت به‌عمل می‌آید.

وی با بیان اینکه این مدارک دارای اعتبار عملمی بوده و در همه دستگاه‌ها پذیرفته می‌شود، ادامه داد: حافظان 10 جزء قرآن کریم مدرک هم طراز دیپلم، حافظان 20 جزء مدرک هم طراز فوق دیپلم، حافظان کل قرآن کریم مدرکی معادل لیسانس را دریافت خواهند کرد.

احمدی خاطرنشان کرد: آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم بر اساس مصوبه جلسه 573 شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می‌شود و هدف آن ساماندهی و تسهیل خدمت‌رسانی دستگاه‌های اجرایی کشور به حافظان قرآن کریم است.

انتهای پیام
captcha