اجرای طرح «مهر تحصیلی» در زنجان
کد خبر: 3920681
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲

اجرای طرح «مهر تحصیلی» در زنجان

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان زنجان از اجرای طرح «مهر تحصیلی» در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: تاکنون 500 بسته بین دانش‌آموزان توزیع شده است.

اجرای طرح «مهر تحصیلی» در زنجانحجت‌الاسلام سیدموسی موسوی، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: هر ساله در آستانه بازگشایی مدارس طرح « مهر تحصیلی» با نیت کمک به دانش‌آموزان نیازمند و مستعد از طرف سازمان اوقاف و امور خیریه اجرا می‌شود.

وی ابراز کرد: طبق سنوات گذشته و از محل عواید موقوفات مرتبط، ۵۰۰ بسته مهر تحصیلی که شامل کیف، دفتر، مداد، مدادرنگی و سایر موارد است، تهیه و طبق نیات واقفان خیراندیش به دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه تقدیم شد.

این مسئول تصریح کرد: متاسفانه در استان زنجان برای تحصیل و خدمات آموزشی و تربیتی موقوفه آنچنانی وجود ندارد و از مردم شریف استان زنجان تقاضا داریم در صورت توان و تمایل در این زمینه برای تحصیل دانش‌آموزان از خود موقوفاتی به یادگار بگذارند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان زنجان یادآور شد: با توجه به اینکه موقوفه قابل توجهی در این زمینه نداریم، ولی به همت اداره کل اوقاف استان زنجان سال گذشته از نخبگان علمی در سطح دانش‌آموز و دانشجو تجلیل شد و امسال هم ان شاءالله با عنایت حضرت حق این برنامه را دوباره برگزار خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته 3000 بسته در قالب طرح مهر تحصیلی در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت و امیدواریم مردم قدم‌های موثرتری برای وقف‌های ماندگار در این زمینه بردارند.

انتهای پیام
captcha