ترس از نفوذ اسلام در غرب؛ علت هتک حرمت به قرآن و پیامبر(ص)
کد خبر: 3920803
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴

ترس از نفوذ اسلام در غرب؛ علت هتک حرمت به قرآن و پیامبر(ص)

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان بیان کرد: دنیای غرب که در حوزه اخلاق دچار استیصال شده است، از نفوذ اسلام هراس دارد، از این رو دست به حرکات موهن می‌زند که این رفتارها باید از طرف همه جوامع مسلمان محکوم شود.

ترس از نفوذ اسلام در غرب؛ علت هتک حرمت به قرآن و پیامبر(ص)حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا، ضمن محکوم کردن هتک حرمت به قرآن و پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: ادیان مختلف در جامعه بشری همواره مورد احترام توده مردم، انسان‌های اهل تفکر و علم و سلیم‌النفس نسبت به دین بوده است و با وجود تفاوت مبانی ادیان، مسیحیت، یهود و اسلام در جای خود به یکدیگر ارزش قائل بوده‌اند و همزیستی و هماهنگی داشتند.

وی تصریح کرد: افرادی که دست به تقابل از طریق هتک حرمت می‌زنند، تفکری لامذهب دارند، هرچند در ظاهر اعتقاد به یک مذهب داشته باشند، اما در واقع نه ایمان و اعتقادی دارند و نه به خدا و عقبی معتقد هستند و متأسفانه برخی دولت‌ها به‌ویژه دولت‌های غربی از این تفکرات حمایت می‌کنند.

بیگدلی ادامه داد: در این نوع تفکر افراد زندگی دنیایی را در تقابل ادیان می‌بینند و از این تفرقه‌افکنی به دنبال منافع خود هستند تا از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و در برخی موارد حمایت و هدایت‌هایی از طرف کشورهایی مثل فرانسه و آمریکا پشت سر این مراکز است؛ چنانکه شاهد بودیم هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن مورد حمایت آمریکا واقع شد.

وی با اشاره به اینکه این کشورها در ظاهر قانون دارند و شعار آزاداندیشی می‌دهند، ابراز کرد: در عمل می‌بینیم این کشورها حتی به قوانین مصوب خود پایبند نیستند در حالیکه هیچ کسی حق توهین به دیگر ادیان را ندارد. امروزه قلب‌هایی که از سوی اسلام تسخیر می‌شود، نشان‌دهنده عمق نفوذ اسلام است و آن‌ها از این نفوذ هراس دارند و تصاویر و مطالب موهن را منتشر می‌کنند. البته این جسارت‌ها نه تنها تأثیری در تخریب چهره اسلام ندارد بلکه دنیای غرب که تشنه معرفت است را نیز به تفکر وا می‌دارد.

بیگدلی ادامه داد: دنیای غرب که از تفکرات لیبرال‌ دموکرات خسته شده و در مسائل خانواده و آرامش اجتماعی و روحی به بن‌بست رسیده است به دنبال ملجأ و پناهگاه می‌گردد. در مقابل اسلام و تفکر شیعه دارای منطق، برنامه و حرکت بوده و در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، علمی و اخلاقی برنامه دارد و در واقع حرکت‌های موهن از استیصال دنیای غرب نشئت می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha