توهین نشریه فرانسوی به پیامبر؛ نشانه ترس صهیونیسم از بیداری اسلامی
کد خبر: 3922691
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲

توهین نشریه فرانسوی به پیامبر؛ نشانه ترس صهیونیسم از بیداری اسلامی

اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان اقدام موهن نشریه فرانسوی به پیامبر(ص) را محکوم و این اقدام را ناشی از ترس آمریکا و صهیونیسم از گسترش بیداری اسلامی در جهان عنوان کرد.

توهین نشریه فرانسوی به پیامبر؛ نشانه ترس صهیونیسم از بیداری اسلامیبه گزارش ایکنا از زنجان، اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در محکومیت نشریه فرانسوی بیانیه‌ای منتشر کرده که متن آن به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ» (صف-۸)

بار دیگر دشمنان ذلیل و خوار اسلام با توهین بر آخرین فرستاده خدا چهره واقعی خود را به جهانیان نشان دادند و قلب صدها ملیون مسلمان در سراسر جهان را جریحه‌دار کردند. بی‌شک این اقدام نشأت گرفته از تفکر ضد اسلامی آمریکا، صهیونسیم و نوکرانشان است.

اسلام‌ستیزی دیرین و پیوسته دشمنان اسلام که در چارچوب راهبردها و سیاست‌های شیطان بزرگ آمریکای جهان‌خوار و صهیونیسم بین‌الملل باهدف جنگ روانی علیه اسلام و مسلمین هرروز به‌گونه‌ای پدیدار می‌شود. این اقدام موهن و نژادپرستانه نشریه فکاهی شارلی ابدو بیش از هر چیز عناد و کینه‌ورزی دنیای غرب با مسلمانان را نشان می‌دهد.

قطعاً این‌گونه اقدامات در عصر جاهلیت مدرن برای تخریب چهره نورانی آخرین فرستاده خدا، ناشی از ضعف دشمنان ادیان الهی در برابر منطق مستحکم اسلام ناب محمدی (ص) بوده و طبق وعده خدا این اقدامات و دشمنی‌های خشونت‌آمیز راه به‌جایی نخواهد برد و این نور مقدس هرروز فروزان‌تر خواهد شد. این‌گونه نقشه‌پردازی‌های دشمن مانع تداوم حرکت باشکوه مسلمانان به سمت ایجاد تمدن نوین اسلامی و نجات بشریت از چنگال مستکبران نخواهد شد.

اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در کنار ملت رشید و غیور ایران اسلامی و تمام آزادی‏خواهان جهان خصوصا مردم پایتخت شور و شعور حسینی اقدام توهین‏‌آمیز اخیر نشریه فرانسوی را شدیداً محکوم کرده و این حرکت‏‌های مذبوحانه را در راستای تلاش‏های صهیونیسم درمانده و آمریکای شکست‌خورده در برابر عزم و اراده راسخ مسلمانان جهان دانسته و با فریاد رسا و بلند اعلام می‌دارد همان‌طور که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: «اگر جهان خواران بخواهند در مقابلِ دین ما بایستند، ما در مقابل همه دنیای آنان خواهیم ایستاد.»

 

انتهای پیام
captcha