ظهور نیات اسلام‌ستیزانه غربی‌ها از توهین به پیامبر اسلام‌(ص)
کد خبر: 3923028
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳

ظهور نیات اسلام‌ستیزانه غربی‌ها از توهین به پیامبر اسلام‌(ص)

امام جمعه هیدج گفت: توهین‌های رذیلانه و مکرر مجله موهن شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اکرم‌(ص) در واقع یک جریان خاص است که پرده از نیات اسلام‌ستیزان صهیونیستی و سردمداران آن بر می‌دارد.

ظهور نیات اسلام‌ستیزانه غربی‌ها از توهین به پیامبر اسلام (ص)حجت‌الاسلام اسدالله زارع، امام‌جمعه هیدج در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با اشاره به اهانت به ساحت نورانی پیامبر اسلام، پیامبر رحمت و مهربانی از سوی مجله شارلی ابدو، اظهار کرد: با این اهانت قلب تمامی مسلمین جهان متألم و جریحه‌دار شده است.

وی با اشاره به اینکه توهین‌های رذیلانه و مکرر مجله موهن شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اکرم‌(ص) در واقع یک جریان خاص است که پرده از نیات اسلام‌ستیزان صهیونیستی و سردمداران آن بر می‌دارد، ادامه داد: این عمل مشمئزکننده و خیانتکارانه در حالی صورت می‌گیرد که ناکارآمدی همه مکاتب پرزرق‌ و برق غربی به اثبات رسیده و ترس آن‌ها از اسلام ناب محمدی و بازگشت انسان به وحی منطبق بر فطرت را عیان می‌کند.

زارع با تأکید بر اینکه پرده‌دری و توهین به دین مبین اسلام و خاتم انبیا، در حالی صورت می‌گیرد که این دین الهی، دین آزادی و معنویت برای انسان و کتاب آسمانیش یعنی قرآن مبین کتاب رحمت و حکمت و عدالت است، افزود: وظیفه همه آزادی‌خواهان جهان و همه ادیان ابراهیمی است که در کنار بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان جهان با سیاست‌های پلید اسلام‌ستیزی با این شیوه‌های رقت‌بار که با بازیچه قرار دادن آزادی بیان توسط سفاکان روزگار صورت می‌گیرد،‏ مقابله کنند.

امام‌ جمعه هیدج یادآور شد: برای مسلمانان و آزادگان جهان واضح و مبرهن است که این‌گونه حرکات زشت و ناپسند ایادی استکبار نخواهد توانست موج اسلام‌خواهی و گرایش به معنویت و فطرت انسانی را کم‌فروغ کرده و سرپوشی بر اقدامات اشغالگرانه رژیم کودک‌کش و سفاک اسرائیل و حامیان آنان بگذارد و بدون شک پیام روشن و انسان‌ساز اسلام عزیز بیش از پیش همچون خورشیدی تابان به گوش جهانیان خواهد رسید.

وی با تأکید بر اینکه خداوند متعال این پیامبر بزرگ را برای جهانیان مایه رحمت فرستاده است، بیان کرد: اسلام دین رحمت و پیامبر اسلام حضرت ختمی مرتب محمد مصطفی‌(ص) نماد رحمت و عطوفت در برابر مردم است تا جایی که نمونه‌های لطف و مهربانی ایشان نسبت به عموم مردم در تاریخ ذکر شده است.

زارع ادامه داد: مسلمانان و پیروان پیامبر اعظم‌(ص) و رهروان راستین اسلام ناب محمدی همواره با الگوگیری از پیامبر اکرم رحمت و برادری را برای همه انسان‌های عالم به ارمغان آورده‌اند.

وی با اشاره به اینکه توهین‌های سخیف و مکرر مجله موهن شارلی ابدو‌ در فرانسه و سوزاندن مصحف نورانی قرآن کریم در سوئد، نمونه‌هایی از جاهلیت مدرن و انحطاط فکری و اخلاقی عصر حاضر است، اضافه کرد: اعتقاد راستین مسلمانان در این است که اهانت به یکی از انبیای الهی، مانند اهانت به تمام پیامبران و بی‌حرمتی به قرآن کریم، بی‌حرمتی به تمامی کتب پیامبران الهی است.

زارع با بیان اینکه مسلمانان ضمن ابراز انزجار از این اقدام جاهلانه و بی‌منطق و محکوم کردن آن، از آزادی‌خواهان و پیروان ادیان الهی و همه انسان‌های بصیر جهان به‌ویژه نخبگان حوزوی و دانشگاهی جهان اسلام انتظار دارند تا با محکومیت این اقدامات سخیفانه در پوشش آزادی بیان، با روشنگری و آگاهی‌بخشی، اقدامات مقتضی در جلوگیری از تکرار این اقدامات شنیع را انجام دهند، همچنین از وزارت امور خارجه نیز انتظار می‌رود، طبق قوانین بین‌المللی با این اقدامات موهن قاطعانه برخورد کند.

این مقام مسئول دلیل این اهانت‌ها را هراس از اسلام‌خواهی در کل اروپا دانست و گفت: قطعاً این اقدامات سخیف راه به جایی نخواهد برد و فریاد اسلام‌خواهی هیچ‌گاه خاموش نخواهد شد.

انتهای پیام
captcha