۲۲۴ واحد مسکن برای ایثارگران زنجانی احداث می‌شود
کد خبر: 3923793
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷

۲۲۴ واحد مسکن برای ایثارگران زنجانی احداث می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان گفت: ۲۲۴ واحد مسکن برای ایثارگران احداث می‌شود و پیگیر ارائه تسهیلات مسکن نیز هستیم.

224 واحد مسکن برای ایثارگران زنجانی احداث می‌شودبه گزارش ایکنا از زنجان، علی کاظمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، 29 شهریورماه در نشست تأمین مسکن ایثارگران اظهار کرد: همه ما مدیون شهدا و خانواده‌های آنان هستیم، و باید پیگیر مشکلات ایثارگران باشیم.

وی تأمین مسکن جامعه ایثارگری را یکی از اولویت‌های مهم بنیاد شهید برشمرد و گفت: پیگیری مشکل مسکن ایثارگران نیازمند تعامل و توجه ویژه همه مسئولان است و عملیات اداری و اجرایی ساخت پروژه 224 واحدی مسکن ایثارگران و خانواده معظم شهدا از سوی شرکت ذی‌صلاح آغاز می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: برنامه‌ریزی به‌منظور تأمین زمین یا مسکن در سال‌های آتی و ایجاد هماهنگی لازم با بانک‌های عامل پرداخت‌کننده تسهیلات مسکن ایثارگران از جمله موضوعاتی است که پیگیر آن‌ها هستیم.

علیرضا حیدری، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان نیز در ادامه بیان کرد: با توجه به حذف همترازی بیمارستان‌ها مشکل مابه‌التفاوت پرداختی بیمه تکمیلی با پرداختی ایثارگران در بیمارستان‌های خصوصی مرتفع شده است و پرداخت هزینه‌های بیمارستانی ایثارگران نیز به‌صورت هفتگی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته این پرداخت‌ها بیش از یک ماه بود، گفت: این مشکل با پیگیری بنیاد شهید و همکاری بیمه دی به یک هفته کاهش یافته است. رسیدگی به هر گونه مشکل و تسهیل در روند خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری در حوزه درمان از اولویت‌های بنیاد شهید است.

انتهای پیام
captcha