سبک زندگی اسلامی برای دانش‌آموزان تبیین شود
کد خبر: 3932591
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴

سبک زندگی اسلامی برای دانش‌آموزان تبیین شود

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه چرخ اقتصاد، فرهنگ، مدیریت و سیاست آینده کشور به دست نوجوانان امروز خواهد چرخید، گفت: سبک زندگی اسلامی برای دانش‌آموزان تبیین شود.

سبک زندگی اسلامی برای دانش‌آموزان تبیین شودبه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، 11 آبان‌ماه در دیدار اعضای شورای برنامه‌ریزی و اندیشه‌ورزی سازمان بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: دانش‌آموزان امروز آینده‌سازان کشور هستند و در سایه داشتن نیروی انسانی توانمند و دانشمند می‌توان به قدرت نظامی و سیاسی دست یافت.

وی بسیج را شجره طیبه انقلاب اسلامی خواند و گفت: ارتباط و توجه وزارت آموزش و پرورش و سپاه به بسیج دانش‌آموزی برکات بسیاری برای کشور داشته است و باید دانش‌آموزان از سنین پایه برای کارهای جهادی تربیت شوند.

امام جمعه با اشاره به اینکه دانش‌آموزان بسیجی در مدرسه باید هم در درس و هم در اخلاق و رفتار نمونه باشند، افزود: به بهانه فعالیت در اجتماع نباید دانش‌آموزان در درس کم کاری کنند؛ چراکه چرخ اقتصاد، فرهنگ، مدیریت و سیاست آینده کشور را دانش‌آموزان می چرخانند.

وی با بیان اینکه بسیجی پیشتاز در همه خوبی‌ها است، ادامه داد: دانش‌آموزان بسیجی باید به درس، اخلاق و دینداری، انجام واجبات، سلوک با مردم و توجه به سبک زندگی اهمیت دهند و برای ساختن آینده‌ای پیش‌رو تربیت شوند.

خاتمی با اشاره به تقدیم ۴۰۷ دانش‌آموز از استان زنجان در دوران دفاع مقدس، ابراز کرد: دانش‌آموزان زنجانی در برابر دشمن احساس تکلیف کرده و از سنگر مدرسه به سنگر دفاع از انقلاب اسلامی پیوستند و با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل، در تاریخ ماندگار شدند.

وی به تاکید مقام معظم رهبری در راستای جهش علمی اشاره کرد و افزود: این تاکید موجب شد تا ایران در بحث‌های دانش‌بنیان به دستاردهای ارزشمندی برسد و برای دست یافتن به سرعت پیشرفت‌های دنیا باید با عزم جدی از راه‌های میانبر استفاده کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان تصریح کرد: دشمنی استکبار جهانی با نظام اسلامی به اندازه‌ای است که در ایام سخت کرونا، ضروری‌ترین نیازهای دارویی به ایران داده نشد در حالی که شعار حقوق بشرشان گوش عالم را کر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در استان زنجان بستر آموزش و پرورش آماده است، بیان کرد: با توجه به مسئولیت سنگین دانش‌آموزان در بیانیه گام دوم انقلاب باید همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند جوانان متدین انقلابی وارد میدان شوند.

انتهای پیام
captcha