اجرای پویش «سلیمانی‌ها در راه‌اند» در زنجان
کد خبر: 3931904
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰

اجرای پویش «سلیمانی‌ها در راه‌اند» در زنجان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: معرفی وقایع، شخصیت‌ها و کتاب‌ها از برنامه‌های مهم فرهنگی 13 آبان است و پویش «سلیمانی‌ها در راه‌اند» در فضای مجازی اجرا می‌شود.

اجرای پویش «سلیمانی‌ها در راه‌اند» در زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، علیرضا نوری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، 7 آبان‌ماه در جلسه کارگروه دانشجویی و دانش‌آموزی ستاد برگزاری مراسم 13 آبان و هفته وحدت اظهار کرد: همه فعالیت‌های این کانون در بستر فضای مجازی انجام می‌شود و 62 عنوان فعالیت فرهنگی، ادبی و هنری در چارت این کانون ابلاغ شده و کانون آنلاین از رویکردهای جدید آن است.

وی معرفی وقایع، شخصیت‌ها و کتاب‌ها را از برنامه‌های مهم فرهنگی برشمرد و افزود: 182 گروه در فضای مجازی فعالیت می‌کنند و تمام برنامه‌های انقلابی، ملی و مذهبی در قالب شعار «سلیمانی‌ها در راه‌اند» اجرا می‌شود و 8 برنامه عمومی درنظر گرفته شده است.

هادی توفیقی، مسئول بسیج دانش‌آموزی استان زنجان در این جلسه بیان کرد: امسال شیوع کرونا برنامه‌های 13 آبان را تحت تاثیر قرار داده است اما باید از تهدیدها فرصت‌سازی کرد که در شبکه شاد و پیام‌رسان ایتای بسیج دانش‌آموزی پویش‌هایی با عنوان «آمریکا باید از منطقه برود» اجرا خواهد شد که دانش‌آموزان می‌توانند متن‌های خود با موضوع چرا مرگ بر آمریکا و پیام به سربازان آمریکایی را در این بسترها بارگذاری کنند.

وی انتشار پادکست، ویدئوکلیپ، نقاشی و اینفوگرافی با موضوع جنایت‌های آمریکا را از دیگر برنامه‌ها در فضای مجازی دانست و گفت: در بخش «هم‌صدا با حاج قاسم» دانش‌آموزان می‌توانند بخشی از وصیت‌نامه سردار سلیمانی را با صدای خود ضبط و بارگذاری کنند.

جعفر گنج‌خانلو، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان نیز در ادامه یادآور شد: در آموزش و پرورش 4 تشکل عمده وجود دارد که شامل اتحادیه انجمن‌های اسلامی، سازمان دانش‌آموزی، هلال احمر و بسیج دانش‌آموزی می‌شود و بر اساس دستورالعمل امسال همه فعالیت‌های فرهنگی و محتوایی به سمت فضای مجازی سوق پیدا کرده است.

وی به محور‌های فعالیت‌ پویش 13 آبان اشاره کرد و افزود: معرفی اسناد لانه جاسوسی، معرفی فهرست جنایات ضداستکباری آمریکا، معرفی 13 آبان به عنوان نقاط عطف پیروزی انقلاب اسلامی، ارائه الگوهای دانش‌آموز انقلابی و ویژگی‌های امت پیامبر (ص) با محوریت اخلاق، مهرورزی و وحدت مسلمانان از جمله رویکردهای آموزش و پرورش است.

انتهای پیام
captcha