بازگشایی راه ارتباطی 127 روستای زنجان از محاصره برف
کد خبر: 3938769
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱

بازگشایی راه ارتباطی 127 روستای زنجان از محاصره برف

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با تاکید بر پرهیز از سفرهای غیرضروری در هنگام بارندگی گفت: راه ارتباطی 127 روستا که گرفتار برف بود، بازگشایی شد.

بازگشایی راه ارتباطی 127 روستای زنجان از محاصره برفمحمد محمدی، مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: بارش برف روزهای گذشته راه ارتباطی 127 روستای زنجان را مسدود کرده بود که در حال حاضر با تلاش راهداران همه محورهای روستایی استان بازگشایی شدند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مه‌گرفتگی پدیده غالب در محورهای کوهستانی استان زنجان است، بیان کرد: این پدیده سبب کاهش دید افقی سطح جاده شده و لازم است رانندگان در هنگام تردد از چراغ مه‌شکن استفاده کنند و سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی با خودروی جلویی را داشته باشند.

این مسئول با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر ورود موج جدید بارش‌ها از عصر امروز، تصریح کرد: رانندگان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت ضرورت سفر، ضمن اطمینان از سالم بودن خودرو، تجهیزات زمستانی از جمله زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان یادآور شد: مجموعه راهداری با  ۴۰۰ نفر نیرو و ۲۵۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین خدمات لازم را به کاربران جاده‌ای ارائه می‌دهد و در زمان بارش برف نیز اولویت با بازگشایی محورهای اصلی و فرعی و سپس راه‌های روستایی است.

انتهای پیام
captcha