اهدای اعضای مصدوم مرگ مغزی زنجانی به بیماران نیازمند
کد خبر: 3939212
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵

اهدای اعضای مصدوم مرگ مغزی زنجانی به بیماران نیازمند

مسئول شبکه فراهم‌آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان از اهدای اعضای فرد 52 ساله زنجانی به بیماران نیازمند خبر داد و گفت: این شانزدهمین اهدای عضو امسال است.

اهدای اعضای مصدوم مرگ مغزی زنجانی به بیماران نیازمندشهریار امام‌وردی، مسئول شبکه فراهم‌آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: ارگان‌های حیاتی از جمله کلیه‌ها و کبد بیمار مرگ مغزی زنجانی متعلق به مرحوم حسین علی‌محمدی، ۵۲ ساله به بیماران نیازمند اهدا شد و زندگی دوباره‌ای به آنان بخشید.

وی یادآور شد: علی‌محمدی ساکن شهر زنجان بود و بر اثر سانحه رانندگی دچار مصدومیت و به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان منتقل شد که متاسفانه تلاش پزشکان و پرسنل بیمارستان موثر واقع نشد و پس از اطلاع از مرگ مغزی مرحوم محمدی، اقدامات لازم برای کسب رضایت از خانواده وی انجام گرفت و ارگان‌های حیاتی این بیمار مرگ مغزی برای اهدا به بیماران نیازمند پیوند عضو به بیمارستان سینای تهران منتقل شد.

این مسئول با اشاره به اینکه این شانزدهمین اهدای عضو انجام شده در سال جاری است، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال کد ملی به شماره ۳۴۳۲ یا مراجعه به سایت اهدای عضو به آدرس https://www.ehdacenter.ir/fa برای اخذ کارت اهدای عضو اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha